zondag 20 september 2015

#ZondagBakdag Mug cake


Vandaag een iets minder spannende #ZondagBakdag, ik heb namelijk al de hele dag last van migraine en had niet genoeg energie om een leuk zondag bakdag baksel te bakken dus vandaar een mug cake. Toch was ik er wel heel erg benieuwd naar, jij ook? Klik dan snel door!



Dus wat je nodig hebt is:
- Een zakje Mug Cake mix
Deze is er in stratiatella en brownie, ik heb stratiatella gekozen
- 5 eetlepels melk


Doe de 5 eetlepels melk in een mok



Doe de mug cake mix erbij



Roer dit goed door elkaar tot een glad mengsel


Doe dit dan (afhankelijk van hoeveel watt je hem zet) ongeveer 1 minuut in de magnetron.


En dan  ben je al klaar!


Super simpel, super snel maar niet super lekker. Er gaat natuurlijk niks boven een echt zelfgemaakte cake maar als je even snel trek hebt ik een cakeje is dit een goede afwisseling. Het is in ieder geval makkelijk te maken en de smaak is goed. Alleen vind ik de substantie wat sompig/sponzig. 


Ik hoop dat je ondanks dat het een simpele korte zondag bakdag is vandaag het toch leuk vond! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten