zaterdag 24 oktober 2015

Happiness met Lisanne..

Aangezien ik laatst een Haten met Lisanne artikel geschreven heb en ik dat nogal wat negatief vond, vond ik het nu wel even tijd voor een beetje meer happiness :) Dus vandaag in dit artikel, dingen waar ik heel blij van word:



- Nagels die perfect gelakt zijn
- Wanneer je iets bakt en het super lekker is
- Leuke reacties op mijn blog of video's
- Verjaardagen
- Kerstmis
- Luckytv met Willie en Freek Vonk
- Halloween

- Halloween makeup
- Halloween costumes
- Filmavonden met vrienden
- Lieve berichtjes
- Emoji's
- Mensen met humor
- Gave landschapsfoto's
- Reizen
- Fotograferen
- Zon
- Sneeuw
- Herfst
- Een opgeruimde kamer
- Platen draaien op mijn platenspeler
- Random vragen zoals 'Als je overal op de wereld zou kunnen wonen, waar zou je dan gaan wonen?"
- Shoppen
- Bakken
- Lieve kaartjes
- Peter pan
- Mooie selfies
- Mensen die elkaar helpen
- Netflix
- Sokken zonder gaten
- De open haard
- Liedjes van Macklemore
- Playbacken
- Banderepetities
- Kookboeken
- Typmachines
- Concerten
- Boekenwinkels
- Muziekwinkels
- De pakketjesbezorger
- Katten
- Warme kleren uit de droger
- Geld in je zak vinden waarvan je vergeten was dat het er in zat
- Latte Macchiato's
- Vakantie
- Dansen
- Dikke truien
- Wanneer mn telefoon 100% is opgeladen
- Nieuwe liedjes
- Songteksten helemaal uit je hoofd kennen
- Lush Bath Boms
- Festivals
- Grappige filmpjes op facebook
- Wanneer ik eindelijk klaar ben met het editie van een video
- Wanneer mensen je leuke vragen stellen
- Helium balonnen
- Bands
- Kaarsen
- Wanneer jij het leukste op de groepsfoto staat
- Bruin worden door de zon
- Instagram foto's maar vooral de captions van Tim Hofman
- Cadeautjes geven aan mensen
- Zondagen
- Verassingen
- Baby's
- Lange autoritten in het donker na een hele dag weg te zijn geweest
- Onweer als je binnen zit
- Nieuwe afleveringen van je favoriete serie
- Goodiebags
- Thee
- Wanneer je te laat bent maar de docent je toch laat binnenkomen
- Mensen die eerlijk zijn
- Puppies
- Oude muziek (Nirvana, Beach boys, Queen etc..)
- Uitval
- Aardige mensen
- Good hair day's
- Complimenten
- In een schoon bed slapen
- Kensington
- Flikken Maasstricht
- Als je 5 minuten weg bent en je hond alsnog super enthousiast bent als je terug komt
- Het lied Even Aan Mijn Moeder Vragen van Bloem
- Lastige vragen stellen aan mensen
- Lasagne met veel groenten maar zonder prei
- Mensen met dezelfde hobby
- Italiaans
- Champagne magnums
- Zeemeerminnen (vraag me niet waarom)
- Spelletjes
- Foto's
- Souvenirs
- Vakantiefoto's terugkijken
- Graffiti
- Programmas zoals The Undateables & Syndroom
- Rozen
- (Nog) Witte allstars
- Citroentaart

Dat was het dan voor dit artikel. Het is weer een mega lijst geworden, maar ik heb nog lang niet alles er in gezet, dit vraagt om een comeback over een tijdje :)
Heb je de Haten met Lisanne al gelezen? Klik hier
Ik hoop dat je het leuk vond en ik hoop tot mijn volgende artikel!

Trouwens, dit artikel is mede mogelijk gemaakt door Maartje Plu, Maxime Schoots en Mark Heijmans die me ideeën gaven om in de lijst te zetten. (dit moest van Maxime) 



3 opmerkingen:

  1. ik heb letterlijk 1 ding toegevoegd wat je al had maar toch bedankt ����������

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het wel zo aardig om jou ook credits te geven omdat je in ieder geval moeite hebt gedaan om er over na te denken hahaha

      Verwijderen