donderdag 15 oktober 2015

ESPRIT - Favorieten uit de nieuwe collectie (+EDC broeken)


Één van de kledingmerken die ik heel fijn vind is Esprit, ze verkopen hele mooie kleding, met een hele goede kwaliteit. 
Eprit is een fashion label wat al bestaat sinds 1968 en is opgericht in San Fransisco door Susie en Doug Tompkins. Het merk is nu verkrijgbaar in meer dan 40 landen wereldwijd en heeft meer dan 7.800 onafhankelijke (wholesale) verkooppunten. Op http://www.esprit.nl kun je onder andedre kleding, accessoires en schoenen. Je bestelling wordt verzonden binnen 1 tot 3 werkdagen en je kunt je artikelen binnen 14 dagen gratis retourneren.

FAVORIETEN UIT DE NIEUWE COLLECTIE


Deze bordeaux rode Skater Skirt vind ik zooo tof! Deze kan je super leuk combineren voor in de zomer met een zwarte crop top en in de herfst/winter met een panty en een zwarte trui, blouse of coltrui.



Deze Zwarte trui met blouse die er aan de onderkant een stukje uit komt is echt heel leuk omdat de blouse die er onder uit komt het net even een leuk effect geeft en waardoor het niet gewoon een zwart truitje is maar een stuk opvallender. 


Deze Truitjes zijn super simpel maar ook leuk te combineren met een blouse er onder waardoor er aan de bovenkant een kraagje bovenuit komt. Ze zijn in drie verschillende kleuren verkrijgbaar maar de groene en de bordeaux rode zin mijn favorieten. 



Dit Vest met print is super voor de koudere dagen die er aan zitten te komen. Doe een zwart shirt aan met dit er over and you're good to go. :)


Deze Simpele Grijze jurk is heel leuk te combineren met een stoere ketting, een leren jasje en een paar stoere laarsjes eronder. Althans, dat is hoe ik hem zou dragen. Je kunt hem natuurlijk zo stoer maken als je zelf wilt :)

Mijn favoriete merk broeken zijn de EDC-Esprit broeken, ik heb er hier nu al drie van in totaal en ze zijn zo fijn! Ze blijven gewoon mooi strak zitten en rekken niet uit.







Deze donkergrijze/zwarte washed jeans heb ik al een tijdje. Volgens mij heb ik deze al langer dana 1,5 jaar, maar nog steeds zit hij goed en ziet het er mooi uit. Deze broek combineer ik graag met een grijs shirt of juist een gekleurd shirt (voor de herfst/winter hou ik vooral van bordeaux rode en kaki groene shirts) en dan draag ik er een stoer leren jasje overheen. 

Ik weet niet precies of Esprit deze broek nog verkoopt maar ik heb even in de webshop gekeken en ze hebben veel soort gelijke broeken zoals deze twee:









Deze donkere spijker jeans is heel tof voor in de herfst of in de winter, omdat hij donkerder is dan een normale spijkerbroek. Spijkerbroeken zijn eigenlijk met bijna alles wel te combineren alleen vind ik het niet zo mooi om bij zo'n donkere spijkerbroek bijvoorbeeld een zwart shirt te dragen. Eigenlijk vind ik het zelfs al niet heel mooi met een leren jasje maar dat vind ik alleen mooi als ik er geen zwart shirt onder draag. (LET OP: dit is mijn eigen mening en die hoeft niet zo voor iedereen te zijn. Draag waar jij je goed in voelt en laat je kledingstijl niet bepaald worden door andere personen)













Deze spijkerjeans is de nieuwste van mijn EDC-Jeans collectie. Deze kun je echt met ALLES combineren. Een leren jasje, een trui, een mooie blouse, een overhemd, etc., etc. Kortom, dit is echt mijn go to jeans als ik geen zin heb om lang na te denken over welke outfit ik aan ga doen. Ik grijp snel deze uit de kast en alles wat ik daarna vind om er boven te dragen kan altijd! (ik heb wel één uitzondering van iets wat ik zelf niet zo mooi vindt op een spijkerbroek en dat is een spijkerblouse. Ik hou gewoon echt niet van spijker op spijker) 





Vond je dit nou een leuk artikel? Vergeet dan niet een reactie achter te laten! Daar word ik altijd zo blij van! :) Wat zijn jouw favorieten uit de nieuwe collectie van Esprit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten