zondag 29 maart 2015

Glamourday + Monsterverkoop Folis shoplog


Afgelopen zaterdag was het Glamour day! Dat betekend dat je als je de glamour laat zien bij heel veel winkels 20% korting krijgt. Ook was er een monsterverkoop van Folis in Alphen aan den Rijn. Ik ben samen met mijn moeder gaan shoppen, als je wilt zien wat ik heb gekocht lees dan snel verder!




Bij de H&M heb ik deze super leuke bikini gekocht. Ik vond hem vooral leuk door het schattige randje wat aan het broekje en aan het topje zit. Het broekje was 9,99 en de top 14,99. (van al deze prijzen ging er nog 20% van af)


Deze vrolijke bloemen crop top is perfect voor de zomer. De top was 7,99. 


Ik hou er niet zo van als mijn buik er helemaal uit komt dus ik draag het met een rokje. 


Ook vond ik dit super leuke jurkje. Deze koste 14,99.


Bij de buik en ook nog bij de schouder ongeveer zitten wat open stukken. 




Als laatste kocht ik bij de H&M dit bloemenbandje voor in je haar. Deze was 4,99. 


Bij de Vero Moda vind ik soms heel veel leuke dingen en soms vind ik er niets. Ze hadden deze keer niet heel veel wat mij echt leuk leek, behalve deze top. Deze was 29,99 en ook hier ging 20% korting van af. 





Bij de Folis monsterverkoop kocht ik deze riem voor 10 euro. 


En ik kocht ook deze tas voor 25 euro. Hij is heel groot zodat al mijn boeken er in passen voor school, ik loop namelijk al 2 jaar met een veel te kleine tas haha 







2 opmerkingen: