zaterdag 28 maart 2015

Treacle Moon bath & shower gel review




Treacle moon is één van de merken van een bedrijf genaamd Blue Orange. Ze verkopen heerlijke bath & showergels, hand wash en sinds kort ook bodylotions in verschillende overheerlijke geuren. op elke fles staat een super leuk klein tekstje die bij de geur past. Wil je weten wat ik van deze showergel vindt? Lees dan snel verder!




Toen ik boodschappen aan het doen was in de AH XL in Hoofddorp kwam ik Treacle Moon tegen. Ik stond gelijk voor een lastige beslissing, welke moet ik kiezen?! Treacle Moon heeft 9 verschillende geuren: That Vanilla Moment, The Raspberry Kiss, One Ginger Morning, My Coconut Island, Those Lemonade Days, Her Melon Thoughts, Warm Cinnamon Nights (speciale editie), Iced Strawberry Dreams en Her Lavender Story. 

Uiteindelijk, na alle geuren te hebben geroken, koos ik voor Those Lemonade Days. Dat had ik eerst zelf niet gedacht want meestal ga ik voor de aller zoetste geur, maar ik dacht, omdat het lente is is het wel super lekker om een keer een fris geurtje te proberen. 


Een heerlijke citroen geur komt je te gemoed zodra je de deksel open doet. De gel is toepasselijk bij de naam en de geur, geel van kleur. 


Zelfs al begin je met soppen zonder water krijg je al een klein schuimlaagje. Daar ben ik persoonlijk wel fan van. Ik hou er van als mijn douche gel een beetje schuimt en dat doet deze perfect!


Ik kan deze bath & shower gel aan iedereen aanraden! De overheersende geur is heerlijk onder de douche en hij schuimt ook fijn. Je kunt Treacle Moon bij de AH XL kopen voor 4,95. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten