zondag 22 maart 2015

MUA Undress Me Too palette review


Ik ben er al een paar keer langsgelopen, het MUA rek in de kruidvat in Hoofddorp, maar nu kon ik het niet laten om eindelijk een keer een palette te kopen van MUA. Het MUA Undress Me Too palette heb ik al vaak voorbij zien komen bij verschillende bloggers, daarom wilde ook ik hem heel graag uitproberen. Als je wilt zien wat ik van dit palette vindt, lees dan snel verder!



Het Undress Me Too palette een (heel betaalbaar) palette waarmee je heel veel verschillende looks kunt maken. Je kunt gaan voor een neutrale alledaagse look, een beetje een smokey look of een look met wat meer glamour door de mooie metallic kleuren. 




Dit zijn de eerste drie kleuren, van links naar rechts: 
Naked - Devotion - Shy


Fiery - Layish - Dreamy


Tranquil - Exposed - Reveal


Wink - Obsessed - Corrupt



De kleuren zijn erg goed gepigmenteerd! Ik vind vooral alle metallic kleuren geweldig mooi, mijn favorieten zijn; Devotion, Fiery, Dreamy en Wink. Ik kan dit palette zeker bij iedereen aanraden en het is echt nu al 1 van mijn favorieten, en ook erg betaalbaar. Ik kocht het palette in hoofddorp bij de kruidvat en daar koste het volgens mij iets van 6 euro. Het is wel heel erg jammer dat niet alle kruidvat fillialen MUA verkopen, maar ik hoop dat daar in de toekomst verandering in komt.. 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten