vrijdag 5 augustus 2016

25 LEVENSVRAGEN





We zijn weer lekker in de blog-Flow om het zo maar even te noemen.. Vandaag en super leuke tag, althans dat vind ik, of jij hem ook leuk vindt moet je zelf maar beoordelen, klik snel verder! 



Hoe ziet de homescreen van je telefoon eruit?
Een foto van de vakantie in Italië waar ik met Mels en Luuk op sta. 

Je gaat naar een kroegje/café; wat bestel je?

Waarschijnlijk een zoete witte wijn, een biertje of gewoon een rivella als ze dat hebben 

Welk woord gebruik je echt té vaak?
Lieveling denk ik, ik zeg best vaak  ''ooooh ja dat is echt mijn lievelings......''


Wat is je favoriete film?
Moeilijk.. ik ben niet een echte filmkijker of hoe je dat dan ook noemt, ik heb wel een aantal films gezien die ik wel goed vond, sowieso alles van pirates of the caribbean maar ook escape from alcatraz, shutter island, the conjuring 1 en 17 again

Wat is je guilty pleasure op het gebied van televisie?
Ik hou eigenlijk wel van bijna alles op BNN. Tim Hofman is mn fave

Wat is het laatste liedje dat je hebt geluisterd?
Kilimanjaro van Kensington

Naar wie was je laatste appje?
Naar Storm 

Wat was je eerste e-mailadres?

Volgensmij was het iets met happydogg2@gmail.nl ofzo, ik had met mijn beste vriendinnetje op de basisschool bedacht een hondenuitlaatservice te gaan beginnen en dat kon natuurlijk niet zonder mailadres!


Waar kun je je enorm aan ergeren?

Best wel veel dingen om eerlijk te zijn:
  • Mensen die altijd te laat komen, 5/10 minuten, oké, maar 2 uur te laat komen?!
  • Mensen die zichzelf heel leuk vinden
  • Jongens die het ene moment doen alsof ze je helemaal geweldig vinden en daarna weer 'hard to get' spelen, pls die
  • Mensen die enorm vies smakken en praten met hun mond vol tijdens het eten
Wat is je meest awkward moment ooit?
Dat was toen ik met een jongen ging afspreken die ik op dat moment wel leuk vond. We gingen naar mijn huis maar hoe erg ik ook mijn best deed, het gesprek kwam gewoon niet op gang dus er waren de hele tijd van die stiltes... Nu kan ik er wel om lachen, toen was het echt awkward

Wat is je favoriete dag van het jaar?
Ik denk moederdag? Of de verjaardagen van mensen die ik lief heb. Dat klinkt echt dom maar ik vind het leuk om mensen cadeautjes te geven.

Wat is je favoriete emoji?
Het blauwe hartje. 



Katten of honden?


Ik heb altijd van mezelf gedacht dat ik een hondenmens was maar ik denk dat ik eerder een kat zou nemen dan een hond. Gewoon makkelijker denk ik. 


Utrecht of Amsterdam?

Utrecht


Koffie of thee?

Koffie en dan in het bijzonder cappuccino

Serie of film?

Serie, een film vind ik te lang om zomaar even snel te kijken


Engeland of Amerika?

Engeland, daar zijn ze allemaal een beetje meer down to earth dan in amerika (hoewel ik vanaf september wel 6 maanden in amerika ga wonen haha)


Vlees of vis?

Vlees, ik eet geen vis. 


Drank of drugs?

Drank, nog nooit drugs gebruikt, ook niet van plan.


Spice Girls of Backstreet Boys?

Aaah lastig, beide super lekker (I looooove foute hits) maar ik denk dat ik dan toch voor de Spice Girls ga, en dan in het bijzonder het liedje Who Do You 

Bert of Ernie?
Ernie

Buurman of Buurman?

Buurman denk ik, lastige keuze wel hoor.


Sesamstraat of Villa Achterwerk?

Sesamstraat, volgens mij keek ik nooit naar Villa Achterwerk.



Meest random feitje over jezelf?

Ik slaap graag naakt.

Belangrijkste levensles die je tot nu toe hebt geleerd?
Je kunt je beter niet te snel of te erg hechten aan mensen want uiteindelijk zul je er toch alleen voor staan.


Deze tag komt van Elise JoanneIk hoop dat je hem leuk vond! 

2 opmerkingen: