dinsdag 2 augustus 2016

Wonen bij mijn oma?



Well..... daar zijn we weer, EIN DUH LUK, met een nieuw artikel. Ik heb eindelijk weer een beetje ''rust'' en zin om weer lekker te vertellen over alles wat er nu gaande is in mijn leven. Zoals je aan de titel ook hebt kunnen zien woon ik nu bij mijn oma voor de komende 1,5 maand ongeveer.. benieuwd naar het hele verhaal? Lees snel verder :) 



We zijn dus ''verhuisd''. Maar laten we bij het begin beginnen. De reden waarom we überhaupt zouden gaan verhuizen. Mijn ouders hebben al jaren de droom om een nieuw leven in Frankrijk op te gaan bouwen en dit voorjaar hebben ze eindelijk het perfecte* huis gevonden, en vanaf toen is het allemaal heel snel gegaan. Ons oude huis werd verkocht en we moesten er voor 1 augustus al uit zijn, maar de sleutel voor het huis in Frankrijk krijgen mijn ouders pas in september/oktober en mijn moeder moet ook nog tot het einde van het jaar blijven werken waar ze nu werkt, dus daarom wonen we nu voor een tijdje bij mijn oma. 

* er moet nog wel wat aan gebeuren maar ze zagen/zien in ieder geval wel veel potentie in dit huis :)

Het was dus even best wel druk om alles te verhuizen (is ook wel te zien aan het aantal artikelen dat online is gekomen de afgelopen tijd...) Je kan je nu trouwens afvragen wat ik ga doen als mijn ouders weg gaan maar dat kan je allemaal lezen in een artikel dat ik vorige maand heb geschreven...


Maar nu wonen we dus met z'n drietjes (+ hond en kat) bij mijn oma, dat past prima want mijn oma woont alleen en heeft best veel ruimte gelukkig. Het is best wel even wennen maar ook heel gezellig. Dit was even een korte update maar ik hoop dat je het leuk vond om te lezen. In de rest van dit artikel zie je de foto's van de afgelopen dagen bij mijn oma. 

xxx











Geen opmerkingen:

Een reactie posten