donderdag 3 maart 2016

DONALD TRUMP - gifs / edits / sayings



Zoals iedereen denk ik wel heeft meegekregen is Donald Trump één van de kandidaten om de nieuwe president van Amerika te worden. Trump heeft een aantal zeer uitgesproken politieke standpunten zoals; het banen creëren voor de Amerikanen, de beveiliging tussen de Amerikaanse grenzen aansterken en ook is hij voorstander van de wapenvergunningen. Zijn bekendste slogan is ''I will make America great again''. Mede dankzij zijn zeer uitgesproken politieke standpunten, zijn vreemde uitspraken en zijn gekke bekken wordt hij veel gebruikt voor grappige plaatjes en gifs op het internet. Hier kan ik altijd zo om lachen, en omdat dit mijn 200e artikel is, in dit artikel: Dingen die Trump gezegd heeft, Leuke foto's van Trump, Gifs en andere grappige dingen. Klik snel door!! 
























































Helaas... dit was de laatste... Ik hoop dat je het leuk vond. Ik heb bij het opzoeken van deze plaatjes in ieder geval heel hard gelachen! (Gotta love the internet)  

xxx 

(Alle plaatjes komen van Tumblr en Google)


En deze moest er nog bij van Maxime xxx






Geen opmerkingen:

Een reactie posten