woensdag 3 augustus 2016

Favorieten Juli


Ik heb de afgelopen maand weer een aantal dingen gekocht waar ik super enthousiast over ben en in dit artikel ga ik deze allemaal laten zien, dus als je benieuwd bent, lees snel verder! :)







Deze contour set van Revolution heb ik voor mijn verjaardag gekregen en ik ben er zoo blij mee. Super goed gepigmenteerd en blend ook heel mooi uit, echt een aanrader!


Deze neus strips komen van de action (voor 99 cent!!) en zijn echt geweldig. Ze werken super goed bij mij en ik gebruik ze ongeveer 1 keer per week. 


 Deze moisturizer heb ik laatst bij de kruidvat gekocht en ik kan er niet meer zonder. Ik heb een best wel glimmende/vette huid en dit werkt echt super goed en houdt mijn huid mooi mat. Luv it.


Dit is niet perse 1 specifiek ding wat ik leuk vind maar gewoon in het algemeen alle dingen met 'ouderwetse' kleuren zoals van dit shirt en het broekje wat je hier onder ziet. 



Niet heel speciaal maar ik vond het gewoon heel leuk, deze mok en bakjes heb ik bij de Albert Heijn gekocht :)



Bij de kruidvat hadden ze laatst een of andere sale met allerlei artikelen die 50% korting hadden waaronder verschillende soorten kaarsen. Deze kaars was normaal gesproken 2,50 en nu dus 1,25!! En waaaa hij ruikt zo lekker! 


Hier was ik nou al zooooo lang naar op zoek!! Een brillenkoker maar dan voor je oortjes! Super handig. Je kunt ze kopen bij de action voor minder dan 1 euro. Ze zijn er in verschillende kleuren en printjes.



En tot slot heb ik dit lippenstiftenhouderbakje ook bij de action gekocht. Ik had al een grotere houder gekocht met nog een stuk er naast waar je ook andere spulletjes in kan stoppen, maar ik vond deze nu wel even heel handig voor op mijn kamer te zetten om alles een beetje opgeruimd te houden. Volgensmij was deze 1 euro bij de action.

Dit was het dan alweer, mijn favorieten van de maand Juli. Ik hoop dat je het leuk vond! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten