zaterdag 25 juli 2015

Tienertoeren Shoplog


Zoals ik in de Update van woensdag al had gemeld, ben ik de afgelopen drie dagen met mijn nicht Marjolein wezen tienertoeren door Nederland. We zijn lekker wezen shoppen in Maastricht, Utrecht, Deventer en Zutphen en hebben super leuke dingen gekocht!  Als je benieuwd bent naar mijn aankopen van de afgelopen dagen, klik dan snel verder!

Dag 1 - Maastricht



Ik wilde al een tijdje een andere mascara uitproberen en ik had mezelf een doel gesteld om een nieuwe mascara te scoren. Bij de etos zag ik dat alle Max Factor mascara's 2e halve prijs waren dus ik heb deze gekozen! Over de Max Factor MasterpieceMax ben ik nu al super tevreden! Die andere heb ik nog niet uitgeprobeerd.


Bij de H&M zag ik, toen ik in de rij stond om af te rekenen (Ik kocht een BH wat ik niet heel leuk vind om foto's van te maken en er ook op te zetten) zag ik deze schattige hebbedingetjes liggen.


Ik besloot dit mega leuke tasje met pedicure spulletjes te kopen. Ze hadden hiervan ook nog een manicure versie.


Ook kocht ik deze wet wipes omdat dat altijd handig is om in je tas te hebben!



In onze zoektocht voor een cadeautje voor onze tante (als bedankje dat ze ons wilde ophalen en dat we bij haar mochten slapen donderdag op vrijdag) kwamen we langs een winkel die ik nog niet kende, Soap Stories. Ze verkopen daar allerlei soorten zeep en ook nog andere verzorgings producten. Het meisje wat in die winkel stond liet ons deze nagelbuffer zien en demonstreerde hem op een van Marjoleins nagels. Haar nagel werd er super mooi zacht en extreem glanzend van. Het meisje vertelde ons dat deze glans er ongeveer twee weken op blijft zitten. Eerst geloofden we dat niet helemaal, en dat zag zij natuurlijk ook, dus ze deed wat aceton op een watje en wreef dit over de nagel, het bleef er nog steeds hetzelfde uitzien!! (We hebben hier niets gevonden voor onze tante)





Bij de l'Occitane kwamen we voor dezelfde reden als bij de Soap Stories, maar hier vonden we wel een leuk cadeautje voor onze tante! Toen we bij de kassa stonden zag ik dit super schattige doosje met zeepjes erin en besloot deze voor mezelf te kopen. Ze ruiken zoooo lekker!!


Dag 2 - Utrecht

Onderweg naar Deventer, waar onze tante ons uiteindelijk op zou komen halen, reden we over Utrecht dus we besloten daar uit te stappen en even door Hoog Catharijne heen te lopen. Marjolein met een zoektocht voor een zwart bikini topje, en ik met een zoektocht voor nieuwe schoenen. Marjoelin vond haar bikini topje bij de H&M en ik mijn schoenen bij de Invito, helaas hadden ze de schoenen die ik wilde niet meer in mijn maat dus heb ik deze besteld :) Het zijn lichtbruine Sperry's.

Deventer


Bij de Hema was er een 50% korting op toilet tasjes, ik vond deze zo leuk :)


Minder interessant, maar ik kocht daar ook deze reinigings doekjes omdat ik mijn oogmakeup remover was vergeten.


Ik was al een paar keer bij Dille & Kamille gewest voor een zeepschaaltje, maar degene die ik mooi vond was steeds uitverkocht. Nu helaas alweer, maar ik mocht het showmodel meenemen! Super blij mee! Ook kocht ik EINDELIJK de Dille & Kamille tas.


Bij de V&D hadden ze sierraden in de sale en deze ringen waren samen 2 euro! 


Dag 3 - Zutphen

Na heerlijk te hebben geslapen en ontbeten gingen we, samen met onze oom en tante naar de World Press Photo tentoonstelling die in Zutphen is. Ik vond het best wel heftig om deze foto's te zien, het waren allemaal wel heel erg aangrijpende foto's. Er zaten ook foto's tussen van de MH17, en daar zag je ook echt lijken op. Maar het gekke is, door alle films die ik al heb gekeken, en waar ik me altijd inbeeld als iemand dood gaat, het toch nep is, leken deze foto's niet eens zo realistisch. Het greep me wel aan natuurlijk, en ik kreeg er ook wel echt een naar gevoel van, maar ik kon niet zo goed beseffen dat die persoon die daar lag echt in het vliegtuig heeft gezeten en echt dood is. Toen we uit de tentoonstelling kwamen waren we allemaal een beetje aangegrepen door de heftige foto's en besloten we het nog wel even gezellig af te sluiten door ergens wat te gaan drinken met een stukje gebak erbij. Daarna zijn Marjolein en ik nog even door Zutphen gelopen en toen naar het station gegaan.


Bij de Ici Paris XL lagen deze Ciaté sets op de kortingen tafel. 70% korting!! Normaal 25 euro per stuk, nu ongeveer 8 euro! 





Deze set is meer een herfst/winter set, maar wel super mooi!!





Bij de kruidvat hebben ze gister, vandaag en morgen 1+1 gratis op ALLE make-up, dus ik heb even voor de voorraad mijn favoriete eyeliner en concealer ingekocht. Ik had ook nog een basecoat nodig dus die heb ik ook gehaald. Ik hoorde veel mensen over de Lash Princess mascara dus ik vond het nu wel een geschrikt moment om ook deze te kopen.


Eigenlijk was ons plan om na Zutphen nog ergens anders heen te gaan, maar we waren zo moe en waren onze zware tassen zat, dus we besloten maar naar huis te gaan, we moesten toch nog twee uur reizen. 

Deze dagen waren super leuk en ik ben super blij met mijn nieuwe aankopen! Ook wil ik Marjolein bedanken voor de leuke dagen, en Maaike en Richard (Oom en tante) voor dat we mochten blijven slapen en ook voor de ochtend in Zutphen!

Marjolein heeft op haar blog ook een artikel geschreven over het tienertoeren, als je deze wilt lezen klik dan hier.

2 opmerkingen:

  1. nu ben ik wel erg benieuwd naar je bh tss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow rt maartje plu wie je ook bent.. ik blijf liever anoniem..

    BeantwoordenVerwijderen