woensdag 22 juli 2015

UPDATE - Vakantie, Tienertoer


De laatste twee/drie weken waren super druk (en leuk), maar helaas heeft mijn blog hieronder moeten lijden. Ik heb niet veel gepost. :( …..



Dat kwam onder andere doordat ik eerst vijf dagen naar mijn opa in Frankrijk ben geweest, de dag nadat we daarvan terug kwamen heb ik wel direct het filmpje gemonteerd en geplaatst, maar de dag hierna vloog ik alweer naar Ierland. Ik had de goede moed dat ik allerlei artikelen van tevoren zou kunnen schrijven en deze tijdens mijn vakantie zou posten. De eerste paar dagen in Frankrijk ging dit ook goed, doordat we daar niet heel veel hebben gedaan en ik er genoeg tijd voor had, maar toen we eenmaal in Ierland waren, waren ten eerste mijn artikelen op, ik had er veel te weinig geschreven, helaas. Ook had ik helemaal geen tijd om daar, in Ierland, artikelen en te schrijven en te plaatsen. Tussendoor heb ik nog wel een mini artikel geschreven over zwanendriften, maar dat was dan ook het enige.

Afgelopen maandag zijn we terug gekomen van Ierland en ik had het plan om dinsdag meteen alle foto's te bewerken en de filmpjes te gaan monteren, maar helaas was ik zo kapot van de drukke Ierland vakantie (we hebben zoooo veel gedaan) en had ik zo slecht geslapen, dat dat er dinsdag een beetje uit kwam, ik voelde me beroerd :(. Er kwam dus niet veel meer dan een Polyvore. En woensdag (vandaag dus) had ik alweer een drukke planning omdat ik samen met mijn nicht Marjolein (http://marjoleinstoelinga.blogspot.nl) ging tienertoeren. Drie dagen met de trein toeren door Nederland. Vandaag hebben we dus de eerste dag gehad. We zijn samen naar Maastricht gegaan en hebben daar lekker geshopt. Morgen zijn we van plan om eerst even naar Utrecht te gaan, en daarna door naar Deventer waar we vervolgens aan het einde van de middag door onze tante worden opgepikt (Onze oom en tante wonen daar dichtbij). Dan mogen we bij hen slapen die avond. De volgende dag zijn we van plan om naar de World Press tentoonstelling te gaan en wat we daarna gaan doen weten we nog niet.


Vandaag was al super gezellig en ik weet zeker dat de komende dagen ook leuk gaan worden! Vanaf zaterdag ga ik weer lekker door met artikelen schrijven en gewoon lekker bloggen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten