zondag 5 juli 2015

Van 10 tot 1 Tag!


Terwijl ik een beetje aan het rondkijken was bij verschillende blogs kwam ik deze tag al een aantal keer tegen. Ik vond de tag zo leuk dat ik hem zelf ook ga doen vandaag, Als je mijn antwoorden wilt weten op de vragen van de 10 tot 1 tag, klik dan snel verder!




10 Dingen Over Mezelf
1. Ik ben geboren op 11 mei 1999 
2. Van liedjes van Michael Jackson krijg ik vaak kippenvel
3. Ik ben fan van Kurt Cobain 
4. Ik hou van reizen en nieuwe dingen zien
5. Ik kan me goed vermaken als ik alleen ben 
6. Ik heb geen broers of zussen, wat ik soms wel jammer vind
7. Ik zou graag nog een keer naar een concert van John Mayer gaan
8. Ik heb geeeen idee welke studie ik moet kiezen volgend jaar
9. Ik ben verslaafd aan To Do lijstjes maken
10. Ik ben begonnen met Pretty Little Liars kijken omdat ik dan eindelijk mee kan praten met mijn vriendinnen


9 Dingen Die Ik Leuk Vind
1. Zeemeerminnen
2. Dave Franco
3. Tiramisu
4. Bakken
5. Dingen organiseren
6. Vakantie
7. Creatief bezig zijn
8. Muziek maken
9. Mensen blij maken

8 Dingen Die Ik Niet Leuk Vind
1. Meisjes die alleen maar arrogant kunnen kijken
2. Vis, ik eet geen vis en ik wordt misselijk van vis lucht
3. Benen scheren 
4. Mensen die alleen maar negatief zijn
5. Dierenmishandeling
6. Te laat komen
7. Ziek zijn
8. Mandarijnen


7 Plekken Waar Ik Graag Kom
1. Thuis
2. Bij mijn opa's en oma's
3. In ons huisje in Frankrijk
4. In de kerk, maakt niet uit of het in Nederland is of op vakantie, ik vind het gewoon een fijne plek
5. In de tuin
6. In een concertgebouw
7. Bij mijn vrienden en vriendinnen

6 Manieren Om Mijn Hart Te Winnen
1. Muziek maken 
2. Me aan het lachen maken
3. Me verassen
4. Jezelf zijn
5. Me mee nemen naar een concert
6. Aardbeien voor me kopen


5 Plaatsen Waar Ik Nog Heen Wil
1. Berlijn
2. Antwerpen
3. Canberra
4. Ottawa
5. Willemstad

4 Dingen Waar Ik Niet Zonder Kan
1. Friends & Family
2. Mijn fotocamera
3. Youtube
4. Mijn Deezer playlist


3 Van Mijn Lievelingsliedjes
Ik heb op dit moment een aantal lievelingsliedjes, maar dit zijn zulke liedjes die je nu helemaal geweldig vindt en over een maand niet meer, dus ik kies nu mijn drie all time favoriete liedjes en dat zijn:
1. Summer Of '69 - Bryan Adams
2. Lithium - Nirvana
3. Man In The Mirror - Michael Jackson

2 Wensen
Dat mijn vrienden en familie allemaal gezond blijven en veel geluk krijgen, en dat ik in mijn leven nog heel veel van de wereld mag zien.


1 Laatste woord
Happiness!
Ik vind happiness heel belangrijk omdat je alles gewoon positief in moet blijven zien, als je alles negatief bekijkt wordt het uiteindelijk allemaal nog negatiever en daar wordt niemand vrolijk van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten