maandag 22 augustus 2016

5 Favoriete Lipsticks!


Ik heb het een hele tijd super lastig gevonden om uit te vinden welke lip kleuren mooi staan bij mij. Maar nu (mede door Maartje) heb ik een 'aardige' collectie en wil ik mijn 5 favorieten graag delen! Klik snel door! :) 



 M.A.C. lipsticks worden door vele beauty bloggers en volgers altijd heel goed aangeprezen en mede daarom was ik er wel hekel erg benieuwd naar. In totaal heb ik er nu 2. Mijn eerste M.A.C. lipstick heb ik een paar maanden geleden in Amsterdam bij de douglas met Maartje gekocht. Ik wilde er heel graag één maar ik had echt geen idee welke kleur. Toen heb ik 'op de gok' (ik heb hem daar wel getest maar meestal kijk ik eerst youtube video's of reviews voordat ik make-up koop) D For Danger gekocht. (zie foto hieronder (rechts)) Dit is best wel een opvallende donker-rode kleur en daarom misschien niet ideaal als 'eerste' lipstick maar nu ik er een beetje aan gewend ben vind ik hem wel heel tof om te dragen. Mijn tweede M.A.C. lipstick (Amorous) heb ik afgelopen week besteld bij Douglas samen met nog 2 andere liquid lipsticks van NYX (meer info over deze volgt in het artikel :)). Toen ik vorige week op vakantie was met Maartje heb ik deze bij haar geprobeerd en ik vond hem wel heel erg mooi dus toen heb ik hem besteld. Dit is een veel draagbaardere kleur die je makkelijk bij veel kledingstukken kunt combineren.

Links: Amorous
Rechts: D For Danger


Links: Amorous
Rechts: D For Danger


Amorous

Amorous

D For Danger


De lipstick die je hierboven op de foto ziet is de Catrice Ultimate Stay in de kleur 020 All That She Wants. Dit is een beetje een rood-paarsige kleur. Ik heb deze nu al best wel een tijdje en ik denk dat dit mijn eerste 'mooie' lipstick was die ik toen had gekocht, met mooie bedoel ik dat ik vond dat hij mooi stond bij mij.. Nogsteeds een hele mooie en draagbare lipstick. Er zit een beetje glans in maar dat vind ik juist wel leuk in tegenstelling tot alle matte lipsticks tegenwoordig. Maar desondanks draag ik deze lipstick wel het minste van de vijf lipsticks die ik in dit artikel bespreek. Of dat door de kleur of door de kwaliteit komt (hij vaagt wat sneller uit dan de anderen) weet ik niet, het is gewoon zo dat ik deze minder snel pak.






Links: Abu Dhabi
Rechts: Cannes

Mijn NYX soft matte lip cream's ..... Ik heb ze nu pas een week, maar I LOVE THEM. De kleuren zijn perfect. Zeker de kleur van Cannes, daar was ik naar op zoek. Precies die kleur vind ik zoo mooi staan en ik draag hem dan ook suuuuuper graag. Abu Dhabi vind ik ook heel mooi, maar dat is een minder opvallende kleur. Een beetje een 'my lips but better' geval. Ze drogen snel op en zijn mooi mat  ook blijven ze goed lang zitten. Zeker een aanrader!! Er zijn nog veel meer andere kleuren van deze lijn maar ik denk dat ik Cannes wel de mooiste vind van allemaal. 


Abu Dhabi



Cannes


Dat waren ze dan, mijn 5 favoriete lip'sticks'. Ik hoop dat je dit een leuk artikel vond en er misschien ook wat inspiratie uit op hebt kunnen doen. 

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten