woensdag 21 oktober 2015

Haten met Lisanne..

Dingen die ik haat (of niet zo leuk vind):

- UGG's (glitter ugg's in het bijzonder)
- Mensen die het verschil tussen you're en your in het engels niet begrijpen
- Nagellak die maar 1 dag blijft zitten



- Drumstokken die te snel breken
- Mensen waarvan je niet kunt peilen of ze het nou wel of niet leuk vinden
- Als je naar iemand een super lief bericht met smileys stuurt en dan een heel droog bericht zonder smileys terug krijgt
- Foundation die je kunt zien zitten
- Crop tops in de winter
- Gaten in je lievelingen sokken
- Copy-cats
- Docenten die uit hun mond stinken
- Tandpasta die bijna op is
- Ketchup die bijna op is
- Eigenlijk alles wat bijna op is
- Als mensen (in de band) over akkoorden gaan kletsen en ik er vrij weinig van begrijp
- Mensen die niet begrijpen waarom ik halloween zo leuk vind
- Mensen die alleen maar zeuren
- Negatieve mensen
- 2 van die hippe ingevlochten vlechten zo naar achteren
- Groene bananen
- Vis
- Ringen die na twee dagen lelijk worden
- Wenkbrauwen
- Mijn kleine teen
- Als je als enige je ogen dicht hebt op de groepsfoto
- Mensen die niet eerlijk zijn
- Wanneer je een verhaal aan het vertellen bent en je komt er midden in het verhaal achter dat en een stom verhaal is en die persoon waar je het tegen verteld weet dit ook alleen je moet het verhaal wel afmaken want anders is het raar
- Leggings als broeken #TEAMLEGGINGSNOPANTS
- Grammatica
- Koude tenen
- Wanneer er besloten wordt een groepsfoto te maken maar jij degene bent die hem moet maken
- Mensen die band shirts dragen maar geen een liedje van die band kennen
- Haar dat snel vet wordt
- De koude walm die over je heen komt wanneer je in de winter onder de douche vandaan komt
- Carlo Boszhard
- Ongesteld zijn
- Wanneer je net mascara op gedaan hebt en dan moet niesen
- Stelletjes die veels te klef doen in het openbaar
- Messen
- De kermis
- Mensen die zeuren over het feit dat ik geen vis wil eten
- Glazen die kapot vallen
- Mensen die mobiels stelen
- Het woord smikkelen
- en ook het woord peuzelen
- Batterijen die leeg zijn
- Drop
- Wimpers die uitvallen
- Mensen die niet reageren op whatsapp
- Mensen die op MIJN verjaardag de muziek die ik speciaal heb uitgekozen uitzetten en hun eigen muziek aanzetten
- Mensen die voordat een liedje is afgelopen alweer een ander liedje opzetten
- Wanneer je velletje tussen je wimperkruller zit
- Wanner je zelf hebt besloten deze dag gezond te eten en je moeder besluit patat te gaan bakken
- Brandwonden
- Sushi
- Chinezen met ipads op vakantie
- Chinezen met selfiesticks op vakantie
- Te zware tassen
- Wanneer je vet moe bent maar je toch niet kan slapen omdat je koffie op hebt
- Wanneer al je vrienden uit kunnen slapen maar jij niet
- Internet dat uitvalt
- Mensen die op whatsapp of social media anders doen dan dat ze in real life doen
- Mensen die denken dat ik mezelf snij omdat ik littekens op mn arm heb
- Mensen die me confronteren met het feit dat ik lang ben
- Dat ik te lang ben om hakken te dragen
- Rijen in de supermarkt
- Als je één specifiek item super graag wilt bestellen maar het uitverkocht is
- Lelijke vakantiefoto's
- Gras wat nat is in de ochtend
- Zand in je schoenen
- Sinaasappels
- Mandarijnen
- Mensen die niet op de foto willen en daarom steeds hun hand voor mijn camera doen
- Wensen die niet uitkomen
- Spinnen
- Mensen die je grap niet begrijpen waardoor je hem eerst drie keer uit moet leggen
- Zuurkool
- Wanneer mensen alleen maar luisteren naar één kant van het verhaal en zo naïef zijn dat te geloven
- Wanneer je lievelingschoenen verslijten
- Wanneer ze die toffe schoenen niet in jouw maat hebben
- Wanneer mensen niet zien hoeveel moeite je ergens in hebt gestoken
- Kapotte zonnenbrillen
- Wanneer alle sokken in de was zitten
- Niet weten wat je aan moet doen
- Eyeliner die mislukt
- Mascara in je oog
- Rotte appels
- Dierenmishandelaars
- Vogelpoep
- Zweet
- Wanneer je je teen super hard stoot
- Dat nep lachje dat je maakt wanneer mensen die een grap vertellen die helemaal niet grappig is
- Wanneer je spontaan langs je oma wilt gaan maar ze is niet thuis
- Wiskunde
- Mensen die hun hele levensverhaal op facebook zetten
- Markers die bijna op zijn maar nog niet op genoeg om ze weg te gooien
- Bloemen die dood gaan
- In de file staan
- Snurkende mensen
- Reclame
- Mensen die knap zijn maar dat ook van zichzelf weten
- Verplicht je benen moeten scheren in de zomer
- Niet weten wat je voor je verjaardag moet vragen of wat je op je sinterklaas lootje moet zetten
- Vol goede moed een dagboek beginnen en na een week het vergeten
- Teennagels verplicht moeten lakken in de zomer
- Als het geheugen op je mobiel vol is
- etc. etc. …….

Zoals je kunt zien kan ik veel dingen bedenken die ik niet zo leuk vind.. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en het misschien ook wel met me eens bent bij sommige dingen. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten