maandag 12 oktober 2015

How To Style - A Wooden Shelf


De laatste tijd ben ik steeds meer bezig met interieur en woon decoratie. Ik vind het gewoon heel leuk om dingetjes neer te zetten, bijvoorbeeld in een kast, maar nu ook op een super tof houten plankje. Ik kan eindeloos veel manieren verzinnen om deze schijf te stylen en ik heb er een aantal uitgeprobeerd. De foto's hiervan staan in dit artikel, en als je helemaal naar beneden scrollt, staat daar ook de video EN de link naar waar je deze kunt kopen! :) Klik snel door!! 



Cactussen zijn helemaal hip tegenwoordig (Ikea)


Maria beeld komt van Loods 5 


Kaarsje + vogel komen beide van de action





Camera komt van de kringloop


Rechter mason jar en rietjes van de hema, linker mason jar van de action




Kralenketting van de action


Cactus van de bosrand




Paard van de Ikea


Waxinelicht houders van de Xenos








Stolp van de hema, cactus van de Bosrand










Mini rendiertjes van de action



















Olifantje uit ierland


Kaars van de action






Lampjes van de action


Lampjes van de action


Licht letter is een DIY (Klik Hier)









Ik heb ook een kort filmpje gemaakt met deze foto's er in.




Wil jij nou ook zo'n toffe houten schijf? Kijk even op Marktplaats

Geen opmerkingen:

Een reactie posten