zaterdag 31 oktober 2015

HALLOWEEN #4 - DECORATIE



Het is vandaag dan eindelijk echt officieel Halloween en gister was de (jaarlijkse) Halloween filmavond bij mij thuis. Daarvoor moest mijn huis natuurlijk wel een beetje gedecoreerd worden. In dit artikel foto's van hoe ik mijn huis dit jaar heb versierd voor Halloween! … 




Classic, maar blijft leuk. Spinnendraad.


Spookjes - van vilt, ooit bij de action gekocht geloof ik.. Je kan deze natuurlijk ook makkelijk zelf maken!
Foto's met enge reflectie - Action
- Schilderijtjes - DIY 
- Spinnenweb - Xenos



Alle plastic slingers heb ik ook een keer bij de Action gekocht.


Deze slinger heb ik zelf gemaakt, Eerst witte papiertjes in de goede vorm knippen. Dan stukjes tekst uit de krant knippen en deze met varnish (van de Action) er op plakken en er ook een aantal laagjes over heen doen. Dan de letters er op maken en met sterke lijm of het lijmpistool aan een touw lijmen.


Dit zijn eigenlijk gewoon mijn oude barbies die ik heb ingewikkeld met verband.


Schilderij - DIY
Doodshoofd - Van vilt, ooit bij de Xenos of Action gekocht
Vleemuis - Zelf geknipt uit papier


Schilderij - ooit zelf gemaakt weer met krant
Hout kat schilderij - Ook DIY
Kaars - Action
Nep tanden + oog - Action
Pompoenlamp - Geen idee waar ik deze ooit gekocht heb eigenlijk..



Foto's - Dit is echt de makkelijkste decoratie ooit, gewoon even tijdelijk een enge Halloween foto in een fotolijst doen.
Lampjes - Action


Spin dienblad - Volgensmij van de Xenos


Again, zelf gemaakt een tijdje geleden.


Nep vingers - action


Zodra je alleen al iets oranjes neer zet geeft dit al een hele erge Halloween sfeer.



Deze heb ik gewoon getekend met watervaste stift getekend.



Grafsteen - zelf gemaakt van hout en dat geschilderd
Spookje- Gemaakt van een piepschuimen bol (Wibra) en een stukje stof en wat ijzerdraad.


Deze mega leuke nep pompoen heb ik in het vooral in de sale bij de Kruidvat gekocht.


En als finishing touch had ik allemaal glowsticks in de heg gedaan.





1 opmerking:

  1. Erg leuk om een avond met vrienden en familie te organiseren. Heb je ook al tips voor halloween 2019? Laat het ons horen! alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen