donderdag 10 september 2015

Rimmel Salon Pro Lycra Nailpolish - REVIEW


Bij de Kruidvat heb ik, eergisteren middag, nagellakjes geshopt tijdens het Kleurenfestival 1+1 GRATIS. Ik wilde al een tijdje een lakje kopen van de Rimmel Londen Salon Pro Lycra collectie maar omdat deze, vergeleken met merken als Essence en Catrice, best duur is (Een Salon Pro lkaje kost 6,99 en de Base coat en Top coat 7,99) was ik hier nog niet aan toe gekomen. Maar nu er een 1+1 gratis actie was/is (wordt berekend als 50% kassakorting) vond ik dit het perfecte moment om eindelijk een Salon Pro lakje te kopen. Benieuwd naar wat ik er van vind? … 




Ik heb er ook gelijk een Nail Stronger Base Coat en een Finishing Touch Ultra Shine Top Coat gekocht. 



Het kwastje is precies de goede dikte, niet te dik, niet te dun. Hiermee kan je mooi in drie stroken je nagel lakken.


Na één laagje dekt het al goed, maar persoonlijk hou ik meer van twee laagjes om het nog net wat meer kleur intentie te geven. 


Op de achterkant van het nagellak flesje staat dag het (zonder Base- en Top Coat) wel 10 dagen blijft zitten!! Ik heb nu wel Base- en Top Coat gebruikt dus ik ben super benieuwd hoe lang mijn nagels mooi blijven zonder chips.


De nagellak droogde niet zo snel, vergeleken met andere lakjes die ik normaal gebruik, maar als het echt 10 dagen blijft zitten heb ik dat er zeker wel voor over.



De kleur vindt ik heel erg mooi, het is wel meer een zomer kleur dan een herfst/winter kleur maar ik wist niet zo goed welke kleur ik anders moest kiezen welke ik nog niet had. In de collectie zitten een aantal lakjes met de handtekening van Kate Moss er op, dit zijn de kleuren die zij heeft uitgekozen. De kleur die ik heb gekocht is 701 JAZZ FUNK. Ik ben tot nu toe heel erg tevreden over dit lakje, nu zien of hij ook daadwerkelijk 10 dagen blijft zitten! :)

1 opmerking: