woensdag 2 september 2015

Favoriete Liedjes van dit moment


Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn favoriete liedjes heb gedeeld op mijn blog en er is in de tussentijd veel bijgekomen, nu heeft One Direction bijvoorbeeld weer een heel tof nieuw nummer en ook Justin Bieber en Macklemore hebben een nieuw lied. Benieuwd? 




1. Say Something (Zac Samuel Remix) - KAREN HARDING
Super lekkere remix!


2. Powerful (feat. Ellie Goulding & Tarrus Riley) - Major Lazer


3. Drag Me Down - One Direction
Zayn mag er dan wel uit zijn maar dat betekend niet dat One Direction geen lekkere nummers meer kan maken, integendeel, wat een heerlijke plaat!


4. That's How You Know (feat. Kid Ink & Bebe Rexha) - Nico & Vinz


5. Freedom - Pharrell Wiliams


6. What Do You Mean - Justin Bieber
Current Favorite Of Favorites!!!


7. For A Better Day - Avicii


8. Jet Black Heart - 5 Seconds Of Summer


9. Mon Coeur Avait Raison - Maître Gims


10.  Break A Sweat - Becky G


11. Bad Girls - MKTO 



12. Downtown - Macklemore & Ryan Lewis

13. Dark Times (feat. Ed Sheeran)  - The Weeknd
The Weeknd + Ed Sheeran = een heele heeele goeie combinatie!


14. Don't Be So Hard On Yourself - Jess Glynne


En als afsluiter:
15. Lush Life - Zara Larsson
Heeerlijk!

Deze keer heb ik het even anders gedaan, in plaats van af en toe een foto van de cover van de singles heb ik nu video's toegevoegd zodat je een liedje meteen kan beluisteren. Ik hoop dat je het leuk vind! 

1 opmerking:

  1. Wow die van ed sheeran en the weeknd is echt tof idd !!!!

    BeantwoordenVerwijderen