dinsdag 1 september 2015

ROZE HAAR? - (semipermanent)


Zaterdagavond kwamen Maartje en Maxime langs om een film te kijken maar in plaats van een film kijken, kregen we het spontane idee om mijn haar roze te verven. Dus dat hebben we gedaan.. Als je benieuwd bent hoe, klik dan door!



Ik heb als verf de 'le pop color' hairgum gebruikt, in de kleur fuchsia. Deze had ik twee jaar geleden al een keer gekocht om een roze dip dye te maken bij een kapperswinkeltje. Omdat ik niet wilde dat het fel roze werd hebben we de verf met conditioneer gemengd.



Je moet niet bang zijn om te veel hairgum er in te mengen want het lijkt al gauw heel fel roze. 


Dit was mijn haar, before. 


We hebben eerst een laag aangebracht tot boven mijn oren en toen hebben we het mengsel iets meer roze gemaakt voor in de punten. Dat hebben we gedaan zodat het een beetje een ombre style zo zijn





Half uurtje laten intrekken


En dan goed uitspoelen.



Dit waren de foto's van mijn haar direct daarna toen het al een beetje droog was maar hier is het nog niet zo goed te zien hoe roze mijn haar is. 



ZONDAG: 









Ik ben super blij met het resultaat. Het is niet te roze en het is mooi verdeeld. Ik vind het wel een beetje een strawberry roze kleur hebben, een beetje zoals het haar van Ashley Tisdale. Thanks Maartje en Maxime! Deze verf is uitwisbaar en zal er dus na een aantal wasbeurten uit moeten gaan. Omdat ik het heb gemengd met conditioneer is het veel minder sterk en gaat het er sneller uit, Ik heb het nu al één keer gewassen en je ziet het al een stuk minder. Ik vind het niet erg, voor een paar dagen vind ik het een leuke haarkleur, maar niet voor altijd.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten