zondag 23 augustus 2015

UPDATE - Mobiel weg, Vakantiespel


Zoals sommigen misschien al hebben gezien op Facebook of op Twitter, is mijn telefoon kwijt geraakt/gestolen tijdens het vakantiespel. :(…….


Afgelopen week deed ik voor de tweede keer mee als leiding aan het vakantiespel. Dat is een spelletjes week voor kinderen in Alphen aan den Rijn. Hartstikke leuk, en druk. Op donderdag gingen we op het veld van de Alphen Eagles heel veel spelletjes spelen. Je legt dan als groepje je tassen bij elkaar en dan ga je ergens anders een spelletje spelen, je ziet dus niet altijd wat er met de tassen gebeurd. Maartje en ik deelden samen één tas maar omdat we met Maartjes mobiel steeds foto's maakten haalden we Maartjes telefoon meestal uit de tas. Het zou dus kunnen dat mijn mobiel toen gestolen is. Het zou natuurlijk ook kunnen dat hij ergens uit de tas is gevallen. Ik kwam er achter nadat we donderdag middag in de action waren geweest om lichtjes te halen voor de lichtjes parade van vrijdag avond. Het is dus ook mogelijk dat mijn telefoon daar is gestolen maar dat lijkt me sterk want ik had mijn telefoon in de ochtend in de tas gedaan en ik had hem er sinds 11 uur s'ochtends al niet meer uitgehaald. 

Het komt er dus op neer dat mijn mobiel weg is en ik hem waarschijnlijk ook niet meer terug vind. Dat vind ik het heel erg rot maar er valt nu niets meer aan te doen. Ik moet nu op zoek naar een nieuwe mobiel. 

En ik ben vrijdag ook nog eens voor het eerst in mijn leven gestoken door een wesp. Yay, het is echt mijn geluks week geweest. Ik moet morgen weer naar school maar ik heb er opzich wel zin in, hopen dat deze week een betere week word. 

1 opmerking: