zondag 9 augustus 2015

Muziek TAG


Ik ben een enorme fan van muziek, dus toen ik deze tag bij een aantal bloggers zag, moest ik hem dan ook meteen overnemen. Ik heb bij verschillende bloggers, verschillende vragen gezien dus ik heb een mix gemaakt van de vragen en heb er zelf ook nog een aantal bij toegevoegd.
Als je benieuwd bent, lees (en luister) dan snel verder!

Favoriete band/artiest op dit moment:
Kensington



Band waar je altijd op terug valt:
Kensington en Nirvana

Favoriete movie soundtrack:
Dat is zeker weten Pirates Of The Caribbean!


Favoriete nummer aller tijden:
Deze vind ik heel lastig, ik vind heel veel liedjes super leuk, maar als ik echt moet kiezen ga ik denk ik voor Like A Virgin van Madonna.


Favoriete lied van toen je klein was:


Maar eigenlijk vond ik deze versie veel leuker:



Meest gênante nummer op je ipod:
Broodje van Kootje - Barry Badpak 
En het erge is, ik ken hem heeelemaal uit mijn hoofd…


oh en, ik weet niet of deze perse gênant is, maar mensen vinden het wel raar als ik dit lied luister. (Bij deze alvast een waarschuwing voor de vreemde clip)


Favoriete rock nummer:


Favoriete concert waar je bent geweest:
Macklemore & Ryan Lewis


Deze artiest/band wil ik ooit een keer live zien:
Artiest: Ed Sheeran
Ik heb teveel bands die ik nog een keer live wil zien, Paramore, Coldplay, RHCP, Chef'special


Allereerste concert ooit: 
Di-rect

Favoriete muziek om op te dansen:


Favoriete muziek om op te sporten:


Welk nummer maakt je blij:



Favoriete medley/cover:



Van wie was je fan als kind:
Nick & Simon en Michael Jackson


Koop je soms nog CD's:
Jaa, zeker. Ik vind het veel leuker om een echte CD of Plaat te hebben ipv op mijn telefoon.

Favoriete kerstliedje:


Favoriete album op dit moment:
Communion van Years and Years


Favoriete album aller tijden:
Nirvana - Nevermind



Dit was hem dan, de Muziek Tag. Ik hoop dat je hem leuk vond! :)



1 opmerking: