woensdag 5 augustus 2015

My Concert Archive


Als je mij ergens heel blij mee wilt maken dan kan je dat het allerbeste doen door me mee te nemen naar een concert of een festival. De sfeer, de mensen, iedereen die aan het dansen en aan het genieten is, I LOVE IT. Bij een concert krijg je het echte gevoel van de muziek en van de band of artiest die de muziek maakt. Ik ben al bij een aantal concerten geweest en deel deze vandaag in dit artikel. Niet om te showen of om op te scheppen maar omdat ik het gewoon heel erg leuk vind en ik het ook wel tof vind om alles op een rijtje te zetten en de herinneringen van de concerten weer boven te halen, veel kijk en lees plezier :)

PS: Deze foto heb ik (helaas) niet zelf gemaakt… :(


Volgens mij was mijn eerste concert het concert van Di-rect in het Castellum in mijn home town Alphen aan den Rijn. Ik had nog nooit van de band gehoord en mijn moeder had kaartjes gekocht om er met z'n drieën heen te gaan. Sinds dien ben ik fan en luister ik heel graag naar Di-rect :) (dit was in 2012)

Ik ben ook een keer naar een Queen (cover band) voorstelling geweest, ook in het Castellum. (volgens mij ook in 2012)

In 2012 ben ik  samen met mijn ouders en vrienden van mijn ouders naar Beatstad geweest. Een festival in Den Haag op het Malieveld waar super veel artiesten kwamen optreden, onder andere; Anouk, Van Velzen, de Kraaien, de Jeugd van Tegenwoordig en Alain Clark. Ik weet nog goed dat ik het meest onder de indruk was van de Jeugd van Tegenwoordig, ook omdat ik alles uit mijn hoofd ken(de), en dat ik de Kraaien echt bagger slecht vond.


In September 2013 ben ik samen met Maartje (en mijn vader omdat hij ons niet alleen durfde te laten gaan) naar Macklemore & Ryan Lewis geweest in de Heineken Music Hall. Dit was zo'n ongelofelijk vet concert, nog steeds het leukste concert waar ik ooit ben geweest.


In November 2013 ben ik samen met mijn vader naar Nickelback geweest in de Ziggo Dome. Met als voor programma een band genaamd Skillet (ook heel vet). Hoewel we niet de beste plekken hadden (schuin boven het podium) was het echt een gaaf concert en herinner ik me nog precies bij één specifiek lied welke beweging Chad (de zanger) maakte terwijl hij een zin zong, grappig wel haha.


In Januari 2014 ben ik, weer samen met mijn vader, naar het Maroon 5 concert geweest. Weer in de Ziggo Dome en weer niet al te beste plaatsen, maar desalniettemin een geweldige show! (voorprogramma Robin Thicke, viel tegen maar was wel oké)


In Mei 2014 ben ik samen met drie vriendinnen, althans dat was de bedoeling maar één kon niet dus toen namen we het zusje van een vriend mee (ook super gezellig), naar het concert van One Direction geweest. Oke ik geef toe, dit is niet helemaal mijn muzieksmaak, hoewel ze wel leuke liedjes hebben, maar ik bedoel ik zou er niet 100 euro voor over hebben, maar toevallig had een vriendin van mij kaartjes geregeld voor 60 euro (wat niet duur is voor One Direction) en ook nog eens HELEMAAL VOORAAN! En dat in de arena! heel indrukwekkend. Dit was echt zo super leuk! :) (Thanks Quinty!)

Ergens eind 2014 ben ik samen met mijn vader naar Drums United geweest, in het Castellum, was wel grappig maar na een tijdje verveelde ik me gewoon.. oops. Maar dat krijg je er van als je van school verplicht dingen moet bezoeken.

(Dit was dus niet 40 min geleden gepost.. oude SS)


November 2014 ben ik met mijn vader, als verjaardags cadeau wat ik voor hem had gekocht, voor het eerst naar Kensington geweest, in het Paard van Troje. Was heel gaaf!

In Maart 2015 (echt een concert maand voor mij)  ben ik samen met mijn ouders naar de Edwin Evers band geweest, in Den Haag volgensmij.. weet ik niet precies meer. Het was heel leuk en ze maakten er echt een feestje van.


In Maart 2015 ben ik ook naar het Katy Perry concert geweest met mijn (achter) tantes en nichtjes,in de Ziggo Dome en ALWEER niet de aller beste plekken maar het was echt super amazing! WAT EEN SHOW. Katy maakt er een mega party van! (voorprogramma Charlie XCX)

Ook in Maart 2015, Battle of the Bands in de Speaker in Alphen aan den Rijn, waar (lokale) bandjes het tegen elkaar op namen in een competitie. Ik ging daar kijken bij de band waar een vriend van mijn vader in zingt en mijn oom is daar de drummer.


Maart 2015, Di-rect in hun hometown Den Haag in de koninklijke schouwburg. Super leuk weer! Gotta love Di-rect <3


Beetje jammer dat ik op elke foto lekker veel te blij aan het lachen ben maar dat beschrijft het sfeertje wel.. (ondanks de regen)



5 Mei 2015, bevrijdingsdag, Bevrijdingsdagfestival in Den Haag met Storm, Dijana en Aswin. Was echt heel gaaf! Met bijna al mijn favoriete artiesten/bands. Kensington, Typhoon en Jett Rebel! Kensington speelde as always, super strak. Typhoon zag ik voor de eerste keer en wauw wat een energie! Dat geld ook voor Jett, heel gaaf! Wil ik zeker nog een keer live zien!

(Daar is mijn ongelofelijke mega lelijke blije lach weer, yay...)

Ja dat is Eloi.. 

Juni 2015, Zomerspektakel Alphen aan den Rijn, de eerste avond met Dijana en Storm. Met hele gave acts, Nielson, de Dijk en Kensington! Kensington speelde super!




Juni 2015, Zomerspektakel dag 2, we (ik en mijn ouders) zijn alleen even snel gekomen voor het optreden van Di-rect, omdat we daarna door moesten naar een verjaardag. Ze speelden zo goed!! 


Dit was mijn gehele Concert Archive, ik heb op dit moment geen concerten of festivals op de planning staan maar ik heb nog wel een aantal waar ik super graag een keer naar toe zou willen gaan, zoals, Years and Years, John Mayer, Coldplay, Foo Fighters, Arctic Monkeys, Paramore en zo heb ik er nog wel wat meer..

Ik hoop dat je dit een leuk artikel vond! :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten