vrijdag 14 augustus 2015

Notebook DIY #2 (TIJDSCHRIFT) - Back To School


Nummer twee van de BTS Notebook DIY'S Serie! Vandaag laat ik zien hoe ik mijn schiften door middel van tijdschriften heb opgepimpt, benieuwd? lees dan verder! :)






Voor deze DIY heb je nodig:
- Een tijdschrift, of meerdere. Ik heb de ONLY Seasonal gebruikt die ik een hele tijd geleden in de winkel kreeg.
- Een schaar
- Doorzichtig plak- folie/kaftpapier (deze heb ik voor minder dan een euro bij de action gehaald)
- Schriften

 

Stap 1: scheur een hele pagina uit het tijdschrift en vouw de randjes naar binnen.


Stap 2: Kaft het schrift met het doorzichtige kaftpapier/folie. 


Dit kan best lastig zijn, als het je niet lukt vraag dan hulp aan iemand. Je moet er voor zorgen dat er geen ribbels in komen, dat is mij de eerste paar keren ook niet gelukt, maar op een gegeven moment wordt je er handiger in. Bij mij werkte het om eerst de voorkant de beplakken en dan de achterkant, het is namelijk minder erg als er ribbels in de achterkant zitten. 





Je moet er ook voor zorgen dat je alles goed op z'n plaats hebt liggen, anders krijg je dit soort dingen.


Ik heb de achterkanten normaal gelaten maar je kan er natuurlijk ook voor kiezen om deze ook in te pakken met tijdschrift. Ik hoop dat je het leuk vond! Kijk ook naar Notebook DIY #1(VERF) 

Vond je deze DIY leuk en ga je het zelf ook proberen? Vergeet dan niet even een foto te maken en die naar mij te sturen via Instagram (@lisanne_drums) of Twitter (@lisanne_drums). 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten