zaterdag 8 augustus 2015

Just A Day Of My Life (in pictures) - Kanoën bij Opa en Oma


Maartje en ik gingen Kanoën in Hazerswoude Dorp bij mijn Opa en Oma..



Op onze fietstocht naar Hazerswoude dorp kwamen we in totaal 6 konijnen tegen.. 


We hebben een heeeel stuk om gefietst op de heenweg. We deden er bijna anderhalf uur over terwijl het normaal in driekwartier te fietsen is.. oeps


Maar ondanks dat we er heel lang over deden waren we aangekomen bij het huis van mijn opa en oma.  We gingen eerst nog wat drinken en daarna gingen we de kano in.




Opa had speciaal voor ons een tekening gemaakt van hoe we moesten varen haha.. 





Pauze bij de mega 'waterval'




We gingen wat eten en drinken bij Klein Giethoorn



Daarna zijn we weer terug gevaren. We hebben in totaal ongeveer 3,5 uur gekanood, we zijn gelukkig niet omgevallen maar ik ben wel uit nood een keer uit de boot gesprongen omdat de boot anders omviel en dan waren onze spullen nat.. 


Weer terug bij opa en oma hebben Maartje en ik een rondje door de tuin gelopen en spelletjes gespeeld, en zijn we uiteindelijk blijven eten. 





Het was een gezellige dag! :)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten