zaterdag 2 april 2016

TOETSWEEK VOORBIJ - UPDATE


FINALLY, de toetsweek is voorbij!! 
Omdat ik examen doe in Mei was deze derde toetsweek mijn laatste toetsweek en om een of andere reden dacht mijn school dat het een goed idee was om deze laatste toetsweek 2 weken te laten duren terwijl een toetsweek normaal gesproken 4 dagen duurt... 


Oké misschien hadden we nu meer tijd tussendoor en maar 1 toets of mondeling per dag, maar dat maakt het niet minder stressvol. Juist meer stressvol eigenlijk, want normal gesproken zit je 4/5 dagen te stressen en nu dus 14! :( 

Des te blijer ik nu ben dat de toetsweek voorbij is want mijn blog heeft er onder geleden helaas.... Maar I'm back en er komt van de week iets heel leuks aan!!! :) 


Dat wilde ik dus even melden. 
Have a nice day :) 

xoxoxoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten