maandag 18 april 2016

How is Life? - UPDATE



De komende maand staat bij mij in het teken van de examens, ik ben vorige week officieel begonnen met leren en ben nu bezig mijn planning voor de komende drie weken af te vinken. Leren, leren, leren. 




Veel mensen vragen mij de laatste weken: ''En? Denk je dat je je examens gaat halen?'' Mijn antwoord: ''Jaaa tuurlijk moet lukken!'' En hoewel dat wel is hoe ik er over denk, ben ik toch ergens wel een beetje bang dat ik het niet ga halen.

Ik sta er nu goed voor en ga met twee zessen één acht en de rest zevens mijn examen in. Mijn mentor zei vandaag tegen mij: ''Wauw Lisanne wat een mooie lijst, jij gaat zeker je examens wel halen''. Ik vind dat aan de ene kant wel super om te horen natuurlijk, maar aan de andere kant denk ik ook weer van, ja hoe weet jij dat nou, dat is wel heel makkelijk gezegd, misschien heb ik wel een black-out of is de examenstof moeilijker dan wat ik voor de eerdere toetsen heb moeten leren. 

Deze week heb ik alleen maar examentrainingen op school. Hoewel ik er goed voor sta heb ik me toch voor elk vak wel ingeschreven voor minimaal één examentraining. Blijkbaar is dit heel zeldzaam want ik zie dat zelfs mensen die een 5.5 staan voor een vak zich soms niet inschrijven voor een examentraining, ''want dat doe ik wel thuis''. Hoe dom..... 

Ik had me dus ok ingeschreven voor een examentraining engels voor vandaag (ik sta voor engels een acht gemiddeld). Toen ik daar binnen liep zei mijn docent: ''Lisanne, eerlijk gezegd begrijp ik totaal niet wat jij hier komt doen''. Daar moest ik wel om lachen, maar toch, een beetje extra oefenen kan toch geen kwaad? 

Naja, kortom, deze week dus nog examentrainingen, daarna twee weken mei vakantie, dan nog een paar dagen examentrainingen, dan ben ik jarig (11 mei (2 dagen voor mijn eerste examen)) en dan beginnen de examens. Verwacht dus niet te veel artikelen op mijn blog de komende tijd, ik zal wel proberen er zo veel mogelijk op te zetten maar school gaat echt voor. Na de examens genoeg tijd om super veel dingen te ondernemen waar ik toffe artikelen over kan gaan schijven!



1 opmerking:

  1. Zo te horen is het totaal niet nodig om te stressen. Je kunt het makkelijk aan lis!
    En lekker na de examens een feestje. Heel veel succes gewenst de komende tijd en zet hem op! Groetjes thuis en tot snel xx Fam Plu

    BeantwoordenVerwijderen