zaterdag 9 april 2016

Giordani Gold Eye Shadow Quad - REVIEW


Afgelopen woensdag avond was ik bij de Lady's night in Waddinxveen omdat ik werd gevraagd om hier te helpen. Hier waren 25 kraampjes met verschillende bedrijven/merken en toen ik van tevoren een rondje ging lopen om even te kijken wat er allemaal te doen was, kwam ik langs de Oriflame kraam. Hier viel mijn oog gelijk al op drie oogschaduw quad's die er heel mooi uit zagen. Ik heb er hiervan 1 gekocht die mij het mooiste leek en dat is deze Giordani Gold Eyeshadow Quad in de kleur Divine Brown geworden. In dit artikel vind je een review met mijn eerste indruk van dit Eyeshadow Quad. Lees snel verder!







De verpakking van deze Eyeshadow Quad ziet er al super luxe uit. Giordani Gold is dan ook een luxe merk van Oriflame. Dit pallet kost normaal gesproken 24 euro (op de site 27?) maar op de lady's night kon je dit pallet al scoren voor 12 euro! 


De quad komt met een applicator maar deze hoef je natuurlijk niet te gebruiken. Persoonlijk vind ik het altijd fijner om de oogschaduw met kwasten aan te brengen. 


Deze vier kleuren die in deze Eyeshadow Quad zitten zijn super voor zowel een look voor overdag als 's avonds want je kunt het natuurlijk zo donker maken als je zelf wilt. Ook kun je er een hele subtiele daily make-up look mee maken. 



De pigmentatie van dit pallet is heel goed en het blend super mooi uit. Kwaliteit is super. In het licht zie je een hele mooie shimmer.



Eindoordeel:
De Divine Brown Eyeshadow Quad van Giordani Gold is een super luxe mooie quad en is heel goed te gebruiken voor een subtiele dagelijkse look. Goede kwaliteit, goed pigment, mooie kleuren en blend fijn uit. Zeker een aanrader voor iedereen die een mooi pallet wilt waarmee je een hele natuurlijke look kunt maken. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten