maandag 11 april 2016

Spray Paint - DIY


Zoals je waarschijnlijk wel aan de titel hebt kunnen zien gaat dit artikel over Spray Paint. Spray Paint is mijn nieuwe liefde op het gebied van Room Decor en DIY's. Je kunt er zooooo veel oude dingen heel tof mee restylen. Benieuwd naar wat ik allemaal met spuitbussen een make-over heb gegeven? Klik snel door!! :)



Ik heb alle Spray Paint bij de action gekocht, en ook de schoolbordverf komt bij de action vandaan. 




Dit artikel zal vooral bestaan uit foto's van de dingen die ik heb geverfd. Bij sommige ben ik vergeten een before foto te maken dus dat is wel een beetje jammer. Ik zal bij alles even er bij zetten hoe ik er aan kom. 

Deze letter (en de letter in de komende foto(F)) komt van de Xenos, ooit een keer in de aanbieding gekocht. 



De fles is gewoon een lege wijnfles die anders weggegooid zou worden. 





Deze speelgoed dino's komen van de action. Ze zijn in een set van 6 te koop, ook hebben ze nog andere sets waarvan ik er nog 1 heb gekocht (de wilde dieren) 






Olifant komt uit de wilde dieren set van de action



Het dekseltje waar de leeuw op staat is ene deksel van een kaars van de action. Het bakje van de giraffe komt van de kringloop. 
Leeuw en Giraffe komen beide uit de wilde dieren set van de action. 



Theezakhouder van de kringloop. 




Wilde dieren set action


Helaas ben ik van dit konijn vergeten een before foto te maken. Dit is een stenen konijn die ik vroeger toen ik klein was met waterverf had geverfd en nu overgespoten heb met goude verf. Dit was echt een leuke eye catcher met pasen. 


Complete wilde dieren set van de action.


Losse dino van de action (groter dan de dino's in de dieren set)




Schotel en amuse lepen van de kringloop






Deze buddha had ik al een hele tijd geleden gekocht bij de action







Kattenhuis gekregen van een vriendin van mijn moeder. 




Ik heb deze eerst in de primer gezet, toen een kant zilver gespoten en vervolgens toen ik er achter kwam dat ik dat niet mooi vond, zwarte spray paint gekocht. Het dak heb ik wit gespoten en als laatste laag ben ik over de zwart heen gegaan met krijtbordverf. 





Dit bakje hadden we al een hele tijd in huis, geen idee waar hij vandaan komt. 





Kandelaar ooit bij de blokker gekocht, hij was eerst neon roze, en op de foto staat hij in de primer.




Vele lege spuitbussen later ben ik toch wel heel blij met alle leuke items die ik nu heb gerestyled. Ik hoop dat je misschien wel wat inspiratie uit dit artikel hebt kunnen halen! Ik heb er in ieder geval heel veel lol aan gehad om deze dingen een make-over te geven. :) 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten