zondag 31 mei 2015

Mini shoplog Lille (Frankrijk)


Afgelopen donderdag ben ik met mijn frans klas naar Lille in Frankrijk geweest. We moesten daar verschillende spreekoefeningen doen met franse mensen (dood eng was dat). Maar als je klaar was had je ook nog wat vrije tijd in de stad. Storm en ik zijn toen even door de stad gaan lopen en ik heb een aantal dingen gekocht. Als je wilt zien wat ik gekocht heb, kijk dan snel verder!



Bij de Sephora kocht ik deze nagel tool. Het is een ijzeren tool waar je je nagel op kunt leggen als je hem wilt lakken zodat je je vinger niet lakt. 





Ook kocht ik bij de Sephora deze showergell en hand crème in de geur Green tea. Dit is een lekkere frisse lente geur. Ze verkopen deze hand crème en douche gel in allerlei verschillende kleuren en geuren. De douche gel kostte 2.95 euro en de hand crème 4.95 euro.




Als laatste kocht ik bij de Kiko deze mooie rood-roze nagellak. Toen we in de winkel stonden, en ik mijn lakje had uitgekozen stonden we zo lang te wachten op de kassière dat ik op het punt stond het lakje terug te leggen. Ik heb heel blij dat ik geduld heb gehad want ik vind dit kleurtje zoooo mooi.



Ook al heb ik niet heel veel gekocht, ik ben super blij met mijn aankopen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten