maandag 1 juni 2015

Favoriete liedjes op dit moment


Het is alweer meer dan twee maanden geleden dat ik een artikel schreef over mijn favoriete liedjes. Ik vond het nu wel weer eens tijd worden dus vandaag weer een artikel met mijn persoonlijke favorieten! Lees snel verder.. :)


1. Bad Blood - Taylor Swift 
Ik baal er zo erg van dat Taylor haar liedjes van Spotify en Deezer af heeft gehaald.. Ik vind Bad Blood echt een super tof lied maar ik luister het niet zo vaak omdat ik het niet kan luisteren.. Jammer Wel een super leuke video clip!! 

2. Where are ü now- Skrillex & Diplo (Justin Bieber)
Het leuke deuntje van het refrein van dit lied maakt me gewoon zo vrolijk, als ik een lang stuk moet fietsen lijkt dit veel sneller te gaan met dit liedje op.

3. Riddles - Kensington
Als ik dit lied eenmaal een keer geluisterd heb krijg ik hem niet meer uit mijn hoofd.. Gotta love Kensington! 

4. I Don't Like It, I Love It - Flo Rida ft. Robin Thicke & Verdine White
Van dit liedje word ik ook heel vrolijk, ook weer zo'n leuk deuntje die in je hoofd blijft zitten.

5. Hungry - Dotan

6. Zeg dat niet - Ronnie Flex & Lil Kleine
Heel leuk liedje. Er is ook een toffe cover van gemaakt door Douwe Bob! Die vind ik persoonlijk nog leuker dan het origineel!

7. Goodbye - Feder
Eerst vond ik het een beetje apart, maar het ritme maakt het echt een lekker nummer!

8. Another You - Armin van Buuren & Mr. Probs

9. Save Me - Listenbee

10. IJswater - Typhoon
Door dat ik Typhoon bij het bevrijdingsfestival in Den Haag heb gezien luister ik ze steeds vaker. Heerlijk nummer! 

11. Don't Look Back - Kensington
Wéér een super nummer van Kensington. Aangezien dit mijn favoriete band is vind ik dat ze best vaker dan één keer in deze lijst mogen staan :)

                                                            12. Sexual Healing (Kygo Remix) - Marvin Gaye

13. Don't worry - Madcon
Lekker vrolijk nummer!

14. Want To Want Me - Jason Derulo


15. Shots - Imagine Dragons





Wat is jouw favoriete lied op dit moment? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten