vrijdag 12 juni 2015

MUA Spring Break & Romantic Efflorescence Review


MUA is een engels merk dat sinds een tijdje in de schappen van (sommige) Kruidvat filialen ligt. Ik heb het palette Undress Me Too (voor review klik hier) nu al een tijdje en dat is, sinds dat ik hem heb gekocht, mijn favoriete pallet. Dus toen ik deze twee paletten zag liggen in de Kruidvat in Alphen aan den Rijn, waar ze het merk MUA normaal gesproken niet verkopen, twijfelde ik niet en besloot ik ze beide mee te nemen. 
Als je wilt lezen wat ik er van vind, lees dan snel verder!



Laten we beginnen met het palette Spring Break, een heel mooi palette met zachte lente achtige kleuren. Ik word er gewoon blij van om er naar te kijken, echt een beauty. 

Dit zijn de kleuren die in dit pallet zitten, vooral roze achting tinten en ook best wel veel metallic achtige kleurtjes. Ik vind vooral de combinatie van de kleuren heel erg mooi!
 Swatches:

Ik ben heel erg te spreken over de pigmentatie van deze kleuren. Je ziet dat de eerste kleur, Refine, een beetje wegvalt op mijn huid. Ik vind de shimmer metallic kleuren echt heel mooi! Mijn favorieten zijn: Cherub, Speamin, Sea Foam, Gold Kahki en Damson. 

Het tweede palette dat ik heb gekocht is Romantic Efflorescence. Een prachtig palette waarmee je, zoals de naam al zegt, een hele mooie romantische ooglook kan maken. 

Bij de swatches zie je goed dat Mesmeric en Captivate op mijn huidskleur een beetje weg vallen, deze zijn niet heel erg gepigmenteerd. Alle andere kleuren daarentegen, wauw! Zo'n mooie pigmentatie! Mijn favorieten zijn: Tempt, Lavish, Flery, Magnet en Reveal. 


Ik ben super blij met de aankoop van deze paletten, ze zijn beide echt enorm gepigmenteerd en van een hele goede kwaliteit als je kijkt naar hoeveel je er voor betaald. Ik kocht deze paletten voor 4,99 euro (per stuk) bij de Kruidvat. Als dat geen budget proof is voor zulke prachtige paletten?! Zeker een aanrader! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten