dinsdag 16 juni 2015

Happy Colorful Nail Art


Ik heb laatst weer een nieuwe nail art uit geprobeerd en ik was zo blij met het resultaat, dat ik vandaag in dit artikel laat zien hoe je deze nail art kunt maken. Super vrolijk en kleurrijk voor de zomer. Als je wilt zien hoe ik deze nailart heb gemaakt, lees dan snel verder! 



Stap 1: Lak als basis je nagels wit. 


Stap 2: Doe hier een topcoat over heen zodat de nagellak goed blijft zitten omdat er straks nagellak remover over heen gaat.


Stap 3: Doe een beetje nagellak remover in een bakje, potje of glaasje. 


Stap 4: Doe een van de kleurtjes die je op je nagel wilt op een glas. Ik heb hiervoor een oud potje gebruikt. 


Stap 5: Dip een ander nagellak kwastje (ik heb deze ooit ergens op internet besteld) in de nagellak remover en doe dit bij de nagellak. Zo maak je de nagellak dunner en lijkt het wat wateriger. 


Stap 6: Doe het nu op je nagel in elk motiefje dat jij leuk vind. Herhaal dit met alle kleuren, doe er nog een laagje topcoat over heen, en je bent klaar! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten