zondag 17 mei 2015

Verjaardags Cadeaus 2015


Vorige week maandag (11 mei) was ik jarig! Ik ben 16 jaar geworden. Ik vierde mijn verjaardag gister avond met familie en vrienden en het was super gezellig! In dit artikel laat ik zien wat ik dit jaar heb gekregen, omdat ik echt nog nooit zo veel super toffe cadeaus heb gekregen. 

Lees snel verder!

PS: Ik heb niet alle cadeaus nog apart gefotografeerd omdat ik ook wat cadeaubonnen heb gekregen  (Thanks Quinty, Dijana, Barbara en Sam en Evi, en Monique Joram en Milou en Jill!) 

PPS: Het kan zijn dat sommige foto's er wat gelig uit zien. Dat komt doordat ik een gele parasol heb gebruikt om schaduw te creëren maar ik had er niet over na gedacht dat dit zo'n effect op de foto's zou hebben.. 




Super tof cadeau! Een mason jar met kleine leuke cadeautjes er in. Deze heb ik gekregen van Maartje en Maxime. Bedankt! :)


In de mason jar zitten 5 nagel vijlen, een polka dot roze nagellakje, een lekker maskertje, mini zwitsal bodylotion (because I looooooove zwitsal) en een showergel. 


Van Marieke, Aswin en Isa kreeg ik dit pakketje van de bodyshop. Super leuk!


In dit pakketje zitten een bad gel en een zeepje met een heerlijke zoete appel geur, een handcreme, een nagelvijl en glitter spray die je zowel op je huid als in je haar kunt gebruiken. 


Van Oma Ans kreeg ik deze make-up kwasten van Real Techniques die al heel lang op mijn verlanglijstje stonden. Dankjewel oma!!


Links: Blush Brush 
Rechts: Starter Set


De starter set zit in een heel handig tasje die je met behulp van klittenband open en dicht kan doen. Heel handig om mee te nemen!


Van Tante Marian, Ome Bart en Floor en Guusje kreeg ik deze toffe cadeaus! Een cocktail shaker, schattige blauw wit gestreepte rietjes, een notitieboekje, een citroenpers, een ijsklontjesmaker in de vorm van annanasjes, een douchegel en bodylotion. Heel leuk! Dankjulliewel! 


Van Storm kreeg ik dit heerlijke pakketje van de Rituals… Een mooie mok, heerlijke mint thee en een potje waar ik de thee zakjes in kan doen. Dankjewel Storm!




Van Tante Monique, Ome Joram, Milou en Jill kreeg ik deze cadeaus (+ cadeaubon). Een spiegel, een wattenstaafjeshouder, make-up kwasten en een super handige make-up houder! 


Deze make-up houder is super leuk om de make-up die ik het meeste gebruik in de bewaren. Thanks!!


Van Judith kreeg ik deze lekkere bodylotion en showergel in perzik geur! My favorite! Dankjewel!


Van Emilie en Ramon kreeg ik deze parfum set van Katy Perry! Een heerlijke geur! 




Van Marieke, Onno, Leon, Ilse en Rick en Sem kreeg ik het boek On Top van Anna Nooshin en een heerlijk setje van de Rituals. Van het boek On Top had ik al heel veel leuke reacties gelezen op internet dus ik ben super blij dat ik hem nu ook kan lezen! 



Ook kreeg ik van Maartje en Maxime deze Flow! 



Van Marco en Tanja kreeg ik deze coole nep tattoo's. Leuk voor een festival!


Van Oma Lies en Opa Roland kreeg ik dit toffe kookboek of eerder bakboek. In dit boek bakken met Menno staan heel veel lekkere en aparte recepten die ik binnenkort uit ga proberen. Ik ben hier zoooo blij mee!! :) 






Van Tante Iris kreeg ik deze mini bakvormpjes, deze ga ik zeker binnenkort een keer gebruiken om lekkere mini taartjes mee te maken. :) 


Ik wil iedereen die er gisteren was heel erg bedankten voor de super gezellige avond en voor de leuke cadeaus! 


1 opmerking: