vrijdag 8 mei 2015

Haar geknipt!


Gisteren heb ik eindelijk mijn haar geknipt! Als je wilt weten hoe het er uit ziet en wat ik er van vind, lees dan snel verder!



Tegen de kapper zei ik; ''Ik wil het anders, lekker kort, lekker fris voor de zomer''. Ik liet haar deze foto zien en ze ging gelijk aan de slag. Mijn kapper zegt altijd: ''Ik begin met een klein stukje en knip daarna als je het korter wilt er nog meer af om te voorkomen dat het in 1 keer veel te kort geknipt wordt''. Dus dat deed ze ook. 


Er is heel wat haar af geknipt maar eigenlijk vind ik het nog wel een beetje te lang. De volgende keer dat de kapper komt ga ik het denk ik nog een klein stukje korter knippen, maar voor nu vond ik het wel een mooie lengte om er ook even aan te kunnen wennen. 



Die avond had ik mijn haar gelijk om een haarband heen gewikkeld om er voor te zorgen dat ik vandaag krullend haar zou krijgen. Als je wilt zien hoe je dan moet doen kijk dan dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=5v6qpV4mBSc


Nadat ik mijn haar uit de haarband had gehaald had ik deze prachtige volle krullen.


Heel lang bleven de krullen er niet in zitten maar ik had wel veel meer slag als dat ik anders zou hebben.






Aan het einde van de dag zag mijn haar er zo uit. Ik ben er echt heel erg blij mee! Lekker even iets anders. Volgende keer misschien iets korter laten knippen.. 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten