dinsdag 5 mei 2015

Action Make-up


Over het algemeen staat de action er niet om bekend dat ze hele goede make-up verkopen, vooral de onbekende merken die ze verkopen zijn niet altijd om aan te raden. Maar tegenwoordig verkoopt de Action ook merk make-up wat onder andere ook bij de kruidvat verkocht wordt.

Als je wilt zien wat ik heb gekocht, lees dan verder!





Heel veel heb ik niet gekocht deze keer, maar toch vind ik het wel leuk om te laten zien wat ik gekocht heb. Allereerst zag ik deze Assorted Twin Pack's hangen, ze hadden verschillende soorten. Ook duo's met nagellak en andere kleuren oogschaduw, maar ik besloot voor deze twee mono oogschaduw's te gaan. Ik draag eerlijk gezegd niet veel groene oogschaduw, maar dat komt onder andere door het feit dat ik zelf niet veel mooie groene oogschaduw's in mijn bezit heb. Des te meer reden om deze nu aan te schaffen. 


Ik weet niet helemaal precies wat zede oogschaduw set kostte, volgens mij was het niet ongeveer 1.59 euro, erg budget proof dus!



Deze groene kleuren zijn erg goed gepigmenteerd. Ik vind ze heel mooi!


Ook deze bruine oogschaduw mono is erg goed gepigmenteerd, deze kan eventueel ook gebruikt worden om je wenkbrauwen mee in te vullen, het is namelijk een mooie matte kleur. 


Ook kocht ik deze twee nagellakjes van Revlon en van Sally Hansen deze kosten maar 99 cent per stuk! Zeker een aanrader om nog eens te kijken bij de Action naar nagellakjes, ze hebben niet heel veel leuke kleuren maar als je even de bakken doorzoekt vindt je nog eens wat ;)










Geen opmerkingen:

Een reactie posten