donderdag 8 januari 2015

Snow Fairy Lush - Review





Ik kreeg voor kerstmis deze heerlijke showergel van Lush. Snow Fairy is een limited edition showergel, en dus alleen rond de kerst periode verkrijgbaar, maar ik vond het toch leuk om deze te reviewen omdat het gewoon een heerlijk product is.


Zodra je de Snow Fairy Showergel open maakt komt een walm van zoetigheid je te gemoed. Deze showergel is zo zoet en ruikt zo erg naar snoepjes en suikerspin dat ik er soms niet echt op zit te wachten. Dit is dan ook een showergel waar je of heel erg fan van bent of die je helemaal niets vindt. Ik heb dit beide, maar meestal vindt ik het een heerlijke zoete geur en wordt ik er heel vrolijk van. 


Niet alleen heeft Snow Fairy showergel een super leuk uiterlijk door het schattige etiketje, ook is de gel zelf heel erg mooi. De gel heeft een knalroze kleur en zit bom vol met glitters, perfect voor de feestdagen, maar natuurlijk ook gewoon voor in de rest van het jaar. 


Het leuke/goede aan Lush vind ik dat ze heel erg tegen dieren testen zijn. Ze maken dus producten die niet op dieren getest zijn, ze gebruiken verse en biologische ingrediënten voor de producten en zoals op de site letterlijk vermeld wordt: 'wij geloven dat termen als vers en biologisch meer betekenen dan marketing-termen'.


De ingrediënten zijn als volgt:



De Snow Fairy showergel schuimt helaas niet erg veel, waar ik persoonlijk geen fan van ben, ik heb liever een douchegel die veel schuimt. Zodra je de gel op hebt gedaan ruikt de hele kamer gelijk naar snoepjes en suikerspin. Mijn hand rook er na het wassen ook nog erg sterk naar, en deze geur blijft ook heel erg lang hangen!


De Snow Fairy Showergel kan je kopen in verschillende maten:
- 6,95/100g 
- 13,95/250g
- 21,95/500g


Ik kan de Snow Fairy Showergel van Lush erg aanraden! Het enige nadeel vind ik dat het niet schuimt maar dat is natuurlijk ook geen mega probleem. Het ruikt heerlijk, ziet er geweldig uit en is ook nog eens heel zuinig. Je hoeft maar een beetje te gebruiken en alles ruikt al naar suikerspin.  
Conclusie: top product!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten