woensdag 2 december 2015

TONY'S CHOCOLONELY REVIEWEN


Tony Chocolonely chocolade repen vind ik echt de leukste chocolade repen om te eten en om te geven. De verpakking is zo vrolijk en maakt me echt blij.. Ze hebben ook heel veel verschillende smaken en daarom besloot ik om er een aantal uit te proberen. In dit artikel review ik (samen met Maartje en Maxime) 5 verschillende Tony Chocolonely repen! Klik snel door! :)




Deze vijf smaken hebben we uitgekozen.


Als eerste kozen we Cranberry Anijs Puur 51%. 

Lisanne: "Ik vind de anijs echt heeeel vies"

Maartje: "Ik vind de cranberry en de anijs wel lekker maar ik hou niet van puur"

Maxime: "De combinatie van de fruitige cranberry met puur is heel lekker, de anijs hou ik niet zo van"



Pecan Kokos Puur 51%

Lisanne: "De pecan noten met het pure vind ik wel lekker, ik hou niet zo erg van kokos en ik had eigenlijk verwacht dat je dat heel goed zou proeven maar dat valt eigenlijk wel mee. Het is lekker dat de kokos niet overheerst. 

Maartje: "Ik proefde een beetje kokos en ik vond het niet zo lekker, maar dat kwam ook door de puurheid van de chocolade"

Maxime: "Ik proef maar ene klein beetje pecannoten, dat vind ik persoonlijk een beetje te weinig. Ik proef geen kokos, vooral heel erg puur"




Melk Lemon Cheesecake

Lisanne: "Ik proef helemaal geen lemon… En eigenlijk ook geen cheesecake? Maar ik vind hem wel super lekker .."

Maartje: "Ik proef ook geen lemon en cheesecake, eigenlijk is het een beetje crunchy melk chocolade"

Maxime: "Same, ik proef ook geen lemon cheescake. Ik vind het een beejte Milka Daim achtig"



Karamel Zeezout Melk

Lisanne: "Deze is zoooooo lekker"

Maartje: "FAVE"

Maxime: ''Hmmm. Heel lekker. Lekker. Super lekker."



Coffee Crunch Melk

Lisanne: "Smaak is suuuuper lekker, net zoals de Merci koffie smaak chocola. Ik vind de coffee smaak echt heerlijk, maar de crunch is wat mij betreft een beetje te hard"

Maartje: "Lekkere smaak, hetzelfde wat Lisanne zegt over de Merci. Dit is mijn 2nd FAVE"

Maxime: "Super lekker, ik hou van de koffie smaak en de crunch was ook lekker"



TOP 5:
1. Karamel Zeezout Melk
2. Coffee Crunch Melk
3. Lemon Cheesecake Melk
4. Pecan Kokos Puur 51%
5. Cranberry Anijs Puur 51%




Geen opmerkingen:

Een reactie posten