maandag 30 november 2015

Black Friday/Saturday Shoplog


Afgelopen vrijdag was het Black Friday en hoewel dat vooral in Amerika meer een big deal is, zijn er in Nederland ook wel wat winkels die meedoen met deze actie. Ik heb bij de Mango, en de Vero Moda wat leuke items gevonden die ik in dit artikel laat zien! Het is niet heel veel maar ik vond het toch wel leuk om er een shoplog over te maken.




De foto's zijn helaas niet heel mooi geworden.. Met dit weer is het in mijn huis heel lastig om een beetje een normale belichting te krijgen, desalniettemin heb ik wel foto's gemaakt en hoop ik dat je ze leuk vind :)


Bij de Mango kocht ik dit suuuuuuuper gave jurkje die een open achterkant heeft. Ik vind hem zooo mooi! 




Aan de voorkant dit er ook nog een uitsnede die de jurk net wat minder saai maakt. Hij valt mooi en zit wat losser rond mijn buik, wat ik zelf wel fijn vind haha.


Door de open achterkant is het voor in de winter wel een beetje koud dus combineer ik hem met dit leren jasje.



Bij de Vero Moda kocht ik dit grijze shit met een lage turtleneck. Hij is ook een beetje cropped maar met een high waisted jeans kan je dat nog wel compenseren.


Bij de Mango kocht ik deze trui. Je ziet het niet zo goed op de foto maar het is eigenlijk ook gewoon een hele simpele donkerblauwe trui.


Vreselijke foto … maar dat even terzijde. Dit shirt kocht ik ook bij de Mango.


Deze super toffe blouse kocht ik bij de Mango. 


Dit vest komt ook van de mango, de mouwen zijn super wijd maar dat vind ik juist wel een stoere nonchalante uitstraling geven. Alleen mijn gezichtsuitdrukking verspest die uitstraling wel weer een beetje …..


Dit was de shoplog alweer, ik hoop dat je het leuk vond. Volgende keer zorg ik voor mooiere foto's!  :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten