maandag 23 november 2015

OPI Nagellak Collectie


In de 5/6 jaar dat ik make-up gebruik, of eerder, nagellak gebruik, heb ik nu al een aardige collectie opgebouwd. Net als waarschijnlijk ieder ander begon ik met de goedkopere merken maar nu dat ik ouder ben en er meer geld voor over heb, ga ik nu meer voor de kwaliteit. Niks is zo vervelend als een lakje dat na 1 dag alweer gaat chippen.. Tot voorkort had ik nog geen lakjes van het merk OPI en stonden deze boven aan mijn nagellak wish list. Maar aangezien deze lakjes normal gesproken rond de 13 euro per stuk kosten vond ik dit best wel veel geld voor maar 1 nagellakje... 








Deze drie lakjes waren de eerste lakjes van OPI die ik kocht bij de etos toen ze een actie hadden. Normaal gesproken verkopen ze (volgens mij..) geen OPI bij de etos maar deze keer hadden ze een actie, elk lakje voor 6 euro! Ze hadden volgens mij ongeveer 5 verschillende kleuren, en ik vond deze drie het leukste. (dit was trouwens ergens afgelopen zomer toen ik deze lakjes kocht)





Links onder: LIVE LOVE CARNAVAL
Rechts onder: KISS ME I'M BRAZILIAN




Boven: KOALA BEARY


Een paar weken geleden liep ik met mijn moeder door de Ridderhof (een winkelcentrum in Alphen) en zagen we dat er bij de Big Bazaar een 50% uitverkoop was. Ik wist dat ze hier soms ook OPI lakjes verkochten (meestal zijn dit lakjes uit de oude collecties) en hadden ze ze gelukkig ook nog. Ik weet niet precies meer wat ik er voor betaald heb, als het goed is waren ze normaal gesproken 5 euro per stuk en met de 50% kortingsactie dus nog maar 2,50 euro! Happy me :)


Ik kocht deze drie lakjes, een super mooie blauwe metallic, een satijn matte zwart grijze kleur en een suuuuper mooie glitter lak, NIET NORMAAL hoe mooi dit lakje is als er zelfs nog maar 1 laagje op zit!! 


RIGHT OFF THE BEAT




De donkergrijze zwarte satijn lak: 4 IN THE MORNING


MUPPETS WORLD TOUR


Hier heb ik 4 IN THE MORNING op al mijn nagels en op mijn ringvinger een laagje MUPPETS WORLD TOUR  er over.




En dit is mijn nieuwste aanwinst van OPI, een super mooie paarse/rode metallic kleur. Deze hadden ze afgelopen weekend in de aanbieding bij de Kruidvat voor 3,99 per stuk. Ze hadden ook nog wat andere kleuren maar deze vond ik het leukste. 


Op deze foto zie je niet zo goed dat er ook nog veel glitter in zit..


KISS ME - OR ELF!


Tot nu toe zijn alle lakjes die ik heb super goed en blijven ze lang zitten. Ik gebruik meestal eerst een basecoat, dan doe ik twee laagjes nagellak er op en dan een topcoat. Als ik dat goed doe blijft het soms wel langer dan een week mooi zitten. 


Dit waren al mijn OPI lakjes die ik tot nu toe verzameld heb. Ik hoop dat je het een leuk artikel vond! :)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten