zondag 15 november 2015

Lazy Sunday - TAG


Het is weer heerlijk zondag vandaag, mijn favoriete dag van de week. Een dag waarop ik alles lekker rustig aan doe. Vandaag daarom ook de Lazy Sunday tag :) 


Lees snel verder!

 Vroege vogel of uitslapen?

Meestal ben ik 'vroeg' op. Dat ligt er natuurlijk aan hoe gezellig mijn zaterdag avond daarvoor is geweest.. Maar normaal gesproken ben ik rond 8 uur wel wakker.



Haar opgestoken of lekker los?

Eigenlijk heb ik op zondag mijn haar bijna altijd opgestoken als ik de deur niet uit hoef. Ik heb op zondag nooit zin om er iets aan te doen dus ik pak het eerste elastiekje dat ik kan vinden en maak een staart of een knot.


Pyjama, onesie, trainingspak of alledaagse kleding?

Meestal een trainingspak als ik de deur niet uit hoef, of een broek met een dikke trui er op, lekker comfy.


Make-up loos of perfecte makeup?

Make-up loos. Ik find het heerlijk om een dagje geen make-up te dragen. Behalve als ik de deur uit moet, dan gebruik ik wel make-up. 

Momentje voor jezelf of een druk programma?

Meestal een combi. Ik maak tijd voor mezelf maar heb ook altijd wel dingen op de planning staan die moeten gebeuren, meestal dingen voor school. 



Boek lezen, film kijken, Youtube filmpjes kijken/Netflixen of de hele dag hangen op bed?

Netflixen! 

Bellen, Facebooken, Whatsappen of bellen met vriendinnen?

Whatsappen :)


Uitgebreid avondeten of fastfood?

Ligt er aan wat mijn moeder in de planning heeft staan om te maken.. Wij eten niet zo vaak fastfood dus waarschijnlijk wordt het een gewone maaltijd.


Hoe ziet jouw ideale zondag er uit?

De dag beginnen met een heerlijk zondags ontbijtje, dus met ovenbroodjes en een lekker eitje (het liefste ook met een plakje kerststol). En daarna een boswandeling met de hond maken. In de middag een filmpje kijken. En afsluiten met een lekker kopje thee. 


Vroeg of laat naar bed?

De laatste tijd lukt het me steeds minder goed om een beetje optijd naar bed te gaan, ik probeer wel altijd vroeg te gaan slapen. 


En dat was hem dan, de Lazy Sunday tag. Ik vond hem super leuk om in te vullen :) 
Ik hoop dat jij hem ook leuk vond!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten