donderdag 10 december 2015

Christmas - TAG


WOAAHH BIJNA KERST! De tijd gaat zooo snel! Vandaag daarom de Christmas Tag! Klik snel door… 


Wat is je favoriete kerstliedje?


Mijn lievelings kerst album is het kersalbum van Michael Bubble maar als ik 1 specifiek liedje moet kiezen is dat wel Shake Up Christmas van Train, zoooo'n leuk en gezellig liedje!


Wat is je favoriete kerstfilm?
HOME ALONE! Deze vind ik zoooo leuk, en dan vind ik die ene waar hij naar New York gaat en die vrouw met de duiven in het park ontmoet het allerleukste (deel 2 volgensmij?). 

Wat staat er bovenaan op jouw kerstverlanglijstje?
Eigenlijk heb ik niet echt een kerstverlanglijstje, wij doen nooit echt aan kerscadeaus.. Maar eigenlijk weet ik misschien we iets, ik wil best graag wat nieuwe platen voor mijn platenspeler, de plaat van Years&Years of de plaat van Coldplay zou ik wel willen! :)


Wat is je favoriete make-up look voor kerst?
Een ooglook met een mooie shine (goud of koperkleurig ofzo), en rode lippen.


Wat draag je het liefst tijdens kerst?
Ligt eraan op wat voor gelegenheid. Is het een familie etentje dan draag ik graag een mooi jurkje maar met vrienden of wanneer het niet persee netjes hoeft draag ik lekker mijn kersttrui! 

Speel je liever buiten in de sneeuw, of geniet je binnen van een kop warme chocolademelk?
Ideaal zou zijn als ik hier een combinatie van kon maken, eerst lekker buiten schaatsen of wandelen, etc. En hierna naar binnen voor een heerlijke warme chocolademelk.



Hoe ziet jouw ideale kerst er uit?
Op kerstavond naar de kerk, 1e kerstdag naar de ene kant van de familie voor een brunch, 2e kerstdag lekker rustig aan doen en gezellig met mijn gezin of vrienden doorbrengen en in de avond naar de andere kant van de familie voor een diner. Meestal gaan we ''3e kerstdag'' nog naar mijn andere opa en oma toe..


Wat ga jij doen met kerst dit jaar?
Dit jaar vieren wij kerst niet met familie maar gaan wij naar ons huis in Frankrijk en vieren we kerst daar met vrienden.


Heb je een echte kerstboom of een neppe?
Helaas hebben wij een neppe…


Wat voor kleur ballen zitten er in de boom?
Wij hebben altijd en mega kleurrijke boom met allerlei verschillende kleuren ballen. Roze, paars, blauw, groen, etc..


Wat is je favoriete kerst snack?
Euuuhm.. Candy Cane's? Niet dat ik ze heel lekker vind, maar ze zijn zoooooo cute..


Dit was de Christmas tag alweer, neem hem vooral over als je hem ook leuk vind!

xxx HAPPY HOLIDAYS xxx


1 opmerking: