zondag 6 december 2015

Mijn Favoriete Make-up Producten


In dit artikel laat ik je zien welke make-up producten het meest gebruik om een volledige look mee te maken. Dit zijn doe ik vooral met Low End producten die bij bijna elke drogisterij te koop zijn. Ben je benieuwd? Klik dan snel verder! :) 




Ik begin met een primer, eerst gebruikte ik altijd de All About Matt Oil Control Make-up Base van Essence maar ik ik heb voor sinterklaas deze primers van Maybelline gekregen. Ik gebruikte vandaag de Instant Pore Eraser als basis onder mijn makeup.


Daarna gebruik ik mijn favoriete concealer van Essence. Dit is een van de weinige betaalbare concealers die ik mooi vind. ik breng deze aan onder mijn ogen en verdeel het met mijn Real Techniques kwast. Daarna blend ik het uit met mijn vingers. 



Ik gebruik bijna nooit bb Cream maar als ik het gebruik gebruik ik deze van Maybelline. Deze dekt niet volledig aangezien het ook geen foundation is, waardoor je wel een mooiere egalere huid hebt maar niet een pannenkoek op je gezicht hebt zitten. Hiermee ziet het nog wat natuurlijker uit.


Natuurlijk mijn favoriete blush van de Essence Rock Out collectie die ik aan breng met mijn geliefde Real Techniques Blush Brush.


Dan voor de extra shine wat highlighter. Deze is van Makeup Acadamy. Ik kocht deze bij de Superdrug in Ierland. Ik weet niet of deze ook te koop is in Nederland.


Omdat mijn huid soms nogal vet is en ik dan snel last heb van een glimmend voorhoofd peoder ik mijn gezicht af met dit All About Matt poeder van Essence.


Oogschaduwbasis, zo blijft de oogschaduw langer en mooier zitten.


Mijn favoriete oogschaduwpallette van MUA, Undress Me Too. Dit palette bevat prachtige glitterige kleuren die bij alles mooi staan. Deze is bij sommige Kruidvaten in Nederland te koop.


Eyeliner van Catrice


En als laatste gebruik ik deze twee mascaras van Essence in combinatie. 





Ik vind het lastig om mooie foto's te maken waar je de makeup goed op kunt zien maar dit is een kleine impressie. Ik houd er van dat het niet te heftig is en er nog gewoon een beetje natuurlijk uit ziet.

Bedankt voor het lezen/kijken en hopelijk tot de volgende keer! 
xxx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten