woensdag 20 januari 2016

Mask Of Magnaminty - Review


Toetsweek is over!! Yay! Nu weer back to normal en lekker artikelen schrijven! 

Toen ik vrijdagmiddag met mijn moeder in Rotterdam was heb ik bij de lush dit masker gekocht: Mask Of Magnaminty. Dit is een Gezichts-en Bodymasker die goed werkt tegen een onzuivere huid. Vandaag in dit artikel laat ik weten wat ik er so far van vind. Klik snel verder! :)




Dit masker is geschikt voor je gezicht, maar ook voor andere delen van je lichaam waar je onzuiverheden hebt, bijvoorbeeld voor je rug, of nek. Het zou goed tegen puistjes en onzuiverheden moeten werken en je gezicht zou er lekker zacht van moeten worden. 


Zodra je het potje openmaakt komt de (zoals de naam al zegt) mint geur je tegemoet, lekker fris. De substantie is gewoon zoals een masker zou moeten zijn, niet te dik niet te dun en er zitten ook nog wat korreltjes in. 


Mask of Magnaminty is handgemaakt met verschillende ingrediënten:
Bentonietgel, Kaoline, Honing, Talk, Gemalen Biologische Audukibonen, Glycerine, Teunisbloemolie, Pepermuntolie, Afrikaanse Goudsbloemwater, Vanille Absolue, Limonene, Parfum, Chlorofyl en Methylparabeen.



Op de verpakking staat een uitleg met hoe je het moet gebruiken: Breng een royale laag aan op je schone gezicht. Vermijd de huid rond je ogen. Laat vijf tot tien minuten inwerken, masseer dan zachtjes in en spoel af met lauwwarm water. 


Let's try it!


Eerst doe ik mijn haar in een knot want ik vind dat gewoon veel fijner zitten. Anders heb je de kans dat je haar steeds vast blijft plakken aan je gezicht. 



Daarna reinig ik mijn gezicht met dit micellair water van Garnier. 





Ik breng maskers meestal aan met een kwast omdat ik het dan veel makkelijker kan verdelen en mijn handen dan niet zo vies worden, maar als je het liever met je handen aan brengt kan dat natuurlijk ook!


Na een kwartier heb ik het er afgespoeld. 

Het is nu een paar dagen later (ik heb het zonder gebruikt en nu ik dit schijf is het woensdag) en mijn puistjes niet verminderd, vermeerderd eigenlijk… Ik heb meer onzuiverheden en rode plekjes gekregen. Maar dit is de eerste keer dat ik het masker gebruik en dit hoeft niet te betekenen dat het niet werkt.. 
Toch vind ik het wel jammer want voor het geld wat je er voor betaald had ik wel verwacht dat het beter zou werken. Misschien ligt het aan mijn huid en werkt het bij iemand anders wel super goed. 

Je dit masker kopen bij Lush  €8,60 / 125g en €16,25 / 310g.

Ik hoop dat dit review nuttig is geweest! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten