woensdag 13 januari 2016

Januari Sucks - UPDATE


Hoewel we net helemaal happy het nieuwe jaar in zijn gegaan en al onze goede voornemens (die we dit jaar eeecht vol gaan houden) weer op een rijtje hebben gezet, om weer een nieuwe verbeterde happy fitte gezonde lifestyle te krijgen, zit dit (bij mij) (nog) niet echt mee. Laten we zeggen dat ik in een verkouden, donker, snotterig, dipje zit en niet kan wachten tot de lente weer begint.




Waarom ik Januari stom vind

Het is zooooo donker buiten!! Ik hou ervan om in de ochtend wakker te worden en dat het dan licht is buiten. Maar deze tijd van het jaar is het gewoon echt somber donker en dat betekend dat het in mijn huis ook donker is, ik doe wel het licht aan natuurlijk maar ik bedoel je hebt echt een raar avond gevoel als het zo donker is en ik wordt er niet echt bepaald vrolijk van. 

En dan is het eindelijk een beetje licht buiten (niet altijd tho want ja je kent Nederland lekker veel regenbuien en donkere wolken) en dan wordt het om 16:00/16:30 gewoon ALWEER donker.


Het is koud. Ik vind opstaan in de ochtend nooit echt een probleem, maar wel als ik mn bed uit stap en dan gewoon bevries van de kou. Ik moet serieus met een deken om naar mn kast lopen en ik probeer in bed al te bedenken wat ik aan ga doen zodat ik het zo kort mogelijk koud heb. Het zelfde geld voor wanneer je de douche uit stapt in de winter.. zooo koud.


Ik kan niet sporten. Nouja kan ik wel natuurlijk, maar ik ga niet hardlopen als het keihard regent en windkracht 10 is en als ik wil zwemmen dan is dat wel overdekt, maar ik zie dan alweer op tegen de fietstocht ernaartoe. Gelukkig bestaat Just Dance… 


School. Nu ik dit schrijf zit ik midden in de toetsweek en moet ik eigenlijk leren voor een economie toets die ik morgen heb van acht hoofdstukken.. de motivatie is ver te zoeken. Ook moet ik in twee maanden drie boeken lezen voor nederlands, drie voor frans en ook twee voor engels.. yes! 


Gelukkig heb ik een aantal supertoffe dingen waar ik nu heel erg naar uit kijk, zo ga ik in de voorjaarsvakantie samen met mijn vader wintersporten in Oostenrijk, waar ik super veel zin in heb! En ga ik in maart (duurt nog even maarja..) met Storm en Lucas naar Jett Rebel! 


Hoewel ik me nu dus niet helemaal happy voel, zal dat hopelijk snel wel weer over gaan. Volgende week dinsdag is de toetsweek voorbij, en ga ik in de avond lekker zwemmen met Maartje, wat me waarschijnlijk veel goeds zal doen. Oh ja! Maandag komt (als het goed is) mijn pakketje binnen met mijn nieuwe bikini die ik heb besteld bij Victoria's Secret, dus daar ben ik ook super excited voor! 

Maar voor nu, moet ik de toetsweek gewoon overleven en proberen nog een beetje leuke cijfers te halen.. Wish me luck!

1 opmerking:

  1. goodluck bae,hoop dat je de toetsweek overleeft en daarna gaan we lekker zwemmen!!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen