zondag 3 januari 2016

2016!!


2K16! Whoehoe! Wat is het snel gegaan… Allereerst wil ik iedereen een super tof nieuw jaar wensen en ik hoop dat iedereen een geweldig jaar gaat hebben! Voor mij is 2016 een jaar waarin veel dingen gaan veranderen, examen halen, school kiezen, uit huis? Ook gaan er veel leuke dingen gebeuren in 2016, benieuwd wat? Klik dan verder!




School

Ik zit momenteel in 5 havo, wat betekend dat ik dit jaar in mei mijn examens moet gaan doen.. Dat is sowieso eén van mijn goede voornemens van dit jaar, of eerder een doelstelling, mijn examen halen. Wat ook heeeel leuk is (#NOT) is dat ik op 11 mei jarig ben (dan word ik 17) en op 12 mei mijn eerste examens beginnen… :(

Oh ja, en de toesteek begint over ongeveer 2 weken.. ook leuk.


Ik heb al best wel veel open dagen bezocht, van scholen die me leuk leken, in de hoop dat er een leuke tussen zat/zit. Maar ik heb nog niet echt een idee over wat ik wil gaan doen.. wat best wel frustrerend is want ik moet toch echt iets gaan doen volgend jaar. Ik had hoge verwachtingen van de Hotelschool in Den Haag, en het was ook best tof, alleen ik zie mezelf gewoon die opleiding niet doen. Ook ben ik naar verschillende Hoge Scholen geweest en daar heb ik verschillende opleidingen bezocht, in Leiden, Den Haag, maar dit was ook niet echt wat ik zocht. In Rotterdam ben ik naar de Willem de Kooning Academie geweest en hier heb ik de opleiding Lifestyle bekeken, dit is eén van de weinige opleidingen waarvan ik denk dat ik het mezelf wel zie doen en dat het bij mij past. Na de kerstvakantie staan er ook nog super veel open dagen op de planning. Misschien wil ik volgend jaar ook wel een jaar naar het buitenland, Engeland of Amerika, om highschool te doen of iets anders.. Ik vind het zoo moeilijk om nu al te kiezen wat ik later wil gaan doen.. :(

9 Januari organiseren Storm en ik voor ons PWS een benefietconcert bij Storm thuis op de boerderij. Klik hier voor meer informatie!!


Concerten

17 Maart ga ik samen met Lucas en Storm naar Jett Rebel! Ik heb hier suuuuuuper veel zin in! Ik heb Jett vorig jaar bij het bevrijdingsdagfestival in Den Haag ook gezien en dat was zoo leuk!



23 of 24 Juni ga ik samen met mijn vader (als verjaardag cadeau voor hem) naar Coldplay! Hun nieuwe album is eeecht tof!

20 Februari ga ik samen met Maxime en Maartje proberen kaarten te krijgen voor Pinkpop. De RHCP komen!!

Goede Voornemens?

Het is niet echt speciaal een goed voornemen voor 2016, want ik ben er al een tijdje mee bezig, maar ik wil meer hardlopen. Het gevoel dat je hebt nadat je hebt hardgelopen is zoo fijn! 3 keer in de week is het beste maar ik ben al blij als ik het 1 a 2 keer in de week kan doen.

Nouja wat ik al eerder zei, ook een goed voornemen is om mijn examens te halen.


Maar wat ik vooral wil blijven doen is bloggen, fotograferen en lekker veel artikelen schrijven! :) Ik hoop dat je dit een leuk artikel vond, if so, laat een reactie achter! Zou ik super leuk vinden! 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten