zaterdag 13 september 2014

Lay's raad de smaak






Lay's heeft 3 chips smaken uitgekozen maar het is niet bekend wat de smaken zijn. Dat moet jij gaan proeven!

De zakken geven wel al een beetje aan wat voor soort smaak het is, de roze is bijvoorbeeld heel zoet. Het is lastiger dan het lijkt om te raden welke smaak je proeft. En waarschijnlijk denken veel mensen achteraf, wanneer de smaak bekend is: ''Ooooh ja natuurlijk''.

Wanneer je de chips hebt gegeten en denkt te weten welke smaak het is, ga je naar http://raaddesmaak.lays.nl en als je daar invult welke smaak jij denkt dat het is, maak je kans op 10.000 euro!

Ik vond het echt lastig om de smaken te raden en van de gele en de groene weet ik het ook nog niet. Ik denk dat de roze smaak Biscuit is. Want er zit ook geen nasmaak aan. De gele was heel erg pittig, en de groene vond ik het lekkerst maar ik heb geen idee welke smaak het is.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten