vrijdag 26 september 2014

Cupcake/Pancakes


Deze foto kwam ik laatst tegen op WeHeartIt, en vandaag heb ik hem geprobeerd!




Dit is wat je nodig hebt om het pannenkoeken beslag te maken. Voor het beslag volg je gewoon de instructies die op het pak staan.



Voordat je het beslag in de vorm doet moet je de vorm goed invetten.


Vul nu de vorm voor ongeveer 3/4 met pannenkoeken beslag.


voeg daarna toe wat je lekker vind, ik heb gekozen voor appel en banaan, en bij een paar heb ik ook kaneel toegevoegd.

3 met banaan, 3 met appel, 3 met appel en kaneel en 3 normale.

Nu mogen ze de oven in. 25 minuten 200 graden.


En dan zijn ze klaar! Eet smakelijk!

(met banaan)


Je kan er natuurlijk op doen wat je lekker vind.


Ik geef dit recept een 7.5 omdat ik het erg lekker vond, het is weer iets anders dan gewone pannenkoeken of poffertjes.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten