zondag 7 september 2014

Goal list DIY






 Ik zag laatst een foto van deze goal list voorbij komen op tumblr of weheartit. Dus toen heb ik hem gelijk gemaakt. Ik ben wel vergeten foto's te maken terwijl ik het aan het maken was, dus in plaats van foto's zal ik het beschrijven in een stappenplan.





je hebt nodig:
- Een vierkant stuk wit karton
- Roze post-its
- Een zwarte stift
- Een liniaal
- Een schaar
- Lijm

Tekenen

STAP 1:
Leg alle Post-its ongeveer op de goede plek en zet eer een stippel randje omheen.

STAP 2:
 Zet er dan nog een randje omheen

STAP 3:

Zet met de liniaal een stippel rand voor de bovenste kolom.



STAP 4:
Schrijf: goal list for

STAP 5:
Teken de boogjes

STAP 6:
Plak de Post-its met lijm op het karton

STAP 7:
Schijf je goals op! En je bent klaar.















Geen opmerkingen:

Een reactie posten