zondag 25 september 2016

SHOPLOG


In dit artikel laat ik (bijna) alles zien wat ik de afgelopen week heb gekocht. De foto's zijn niet de mooiste foto's ooit, maar ik wilde gewoon even snel een artikel online zetten.. Klik snel door!





Ik heb deze toilet tasjes bij de Victoria's Secret gekocht, ik vond ze té leuk, kon ze niet laten liggen...



Ze hadden een actie 5 onderbroeken voor 27,50 dollar, dus ja, dat dus. 


Bij de H&M kocht ik dit shirt, het is een super oversized shirt, ik wil deze hier thuis dragen als chill outfit / pyjama. 


Bij de hollister kocht ik dit shirt want ja 40% korting...


Om alvast in de halloween spirit te komen.. Maar eigenlijk zocht ik gewoon iets waar ik al mijn elektronica in kon opbergen.



Toen ik dit boek zag kon ik hem niet laten liggen. Zo excited om het te lezen.


Deze tijdschriften kocht ik op de airport in Dublin. 


Dit setje met sharpie stiften kocht ik bij de Target.


Ik heb deze toen ik nog in Nederland was super vaak voorbij zien komen op internet en toen ik ze zag wilde ik ze zo graag proeven. ZE ZIJN ZO LEKKER. Ik heb dit pakje in 2 dagen opgegeten... oops 



Deze cap heb ik op school gekocht voor 2 dollar :)


Ja, dit was gewoon nodig


Ik was vergeten lippenbalsem te kopen dus ik heb deze maar even gekocht. (3 dollars)


Ik hoop dat je het leuk vond. Er komen vast en zeker nog veel meer dingen online! Stay Tuned! 



xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten